biancailona schreef:Roma_4ever schreef:Neewaar loopt ze dan op ?
gras en gras en graskan nou niet zeggen dat ze er slecht uit ziet
wat doe je ermee dan (dus hoevaak en intensie rijd je )

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancailona schreef:Roma_4ever schreef:Neewaar loopt ze dan op ?
gras en gras en graskan nou niet zeggen dat ze er slecht uit ziet
biancailona schreef:ze wordt bijna dagelijks gereden door de wijk of door de bossen, we trainen haar nu op langere afstanden,
Babsie_Flash schreef:Hallo! Ben ik ook weer na een lange dag!!!
Babsie_Flash schreef:Hallo! Ben ik ook weer na een lange dag!!!
Babsie_Flash schreef:Ik heb dus voor het eerst op Donja gereden vandaag ipv Flash en dan direct in de L1!!Ging heel netjes (Karin en Judith hebben de proef gefilmd!
) daar had ik helaas maar 174 punten mee. Daarna heb ik op Wianda in de L1 gereden, dat ging niet zo goed, maar daar had ik 180 punten mee en een 2e prijs!!!
Dus weer een mooie beker en rood lintje erbij!
Babsie_Flash schreef:Ik heb dus voor het eerst op Donja gereden vandaag ipv Flash en dan direct in de L1!!Ging heel netjes (Karin en Judith hebben de proef gefilmd!
) daar had ik helaas maar 174 punten mee. Daarna heb ik op Wianda in de L1 gereden, dat ging niet zo goed, maar daar had ik 180 punten mee en een 2e prijs!!!
knabbelgirl schreef:goed gedaan babs!.
@Yvank:het hoofdstel
knabbelgirl schreef:ik ga eten en spoed kijken
doei doei![]()
Roma_4ever schreef:knabbelgirl schreef:goed gedaan babs!.
@Yvank:het hoofdstel
ja babs weet wel wat ik bedoeld
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:
ja babs weet wel wat ik bedoeld
JaIk had bij Wianda in de trailer het roze halster omgedaan! Dat bracht geluk natuurlijk!