janice schreef:Juist maak dan geen 3e meer hebben we een exclusieve hihi..
jaah indd alleen wij

eigenlijk moeten we dan ook de naam eronder zetten
Nicky
en op de mijne Asra

echt vet toch

janice is geniaal
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janice schreef:Juist maak dan geen 3e meer hebben we een exclusieve hihi..
Monica_86 schreef:kheb even vraagje voor jullie...
Ik ga voor het eerst beenbescherming voor me haf kopen, voor buitenritten en springen.
Maar hoe weet je nou welke maat en of het past??
janice schreef:Juist ga ik doen, de namen eronder...zieke sh*t haha
janice schreef:Eigenlijk hebben we dan nog allebei een unieke, want die van mij is helemaal oranje en die van jou donker met oranje bies, dus zijn ze nog verschillend haha, wel uniek!!
Monica_86 schreef:Mijn haf is bijna 8 dus denk dat ik dan voor maat cob moet gaan.
En hebben jullie ook voorkeuren in merk? of dat een bepaald merk niet past bij een haf ofzo * jah heb er totaal geen verstand van hoor *
janice schreef:Dit is cob
*foto
dit is pony
*foto
Allebei niet perfect![]()
janice schreef:Ik heb ook HH, vind ze meestal gewoon de leukste....heb ook action die zijn erg fijn.
Monica_86 schreef:Rijden jullie altijd met??
Ook met dressuur enzo?
janice schreef:Ja maar cob loopt ze zich weer op open in de kootholte, en heeft ze pijn met rijden...daarom bandageer ik maar haha, bling peesjes zijn eigenlijk voor de show meer.
janice schreef:Die van norton met dat bont erin zijn erg leuk, maar koop het niet snel meer vanwege bovengenoemd probleem, heb nou eenmaal een rare pony met rare maten hihi