anders zou ik het te erg gaan missen! maar ik denk dat vief westernrijden heel leuk vind... trail en pleasure.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anders zou ik het te erg gaan missen! maar ik denk dat vief westernrijden heel leuk vind... trail en pleasure..
Elke keer dat ze zo'n sliding stop doen of wat is het
Of zo'n barrel race, lijkt me zo belastend voor de pezen...
qh's zijn zo sterk in de benen!

Elke keer zeg ik nog 'zyta, u pezen!' En het arme beest begrijpt me niet
Citaat:LEDENLIJST (BOKTNAAM & GEWONE NAAM?) quote dit even ?
1. Nathalie83 & Nathalie
2. Freya & Jolanda
3. naomimak& naomi
4. _Laura__& Laura
5. Angela_ & Angela
6.monique22 & monique
7. chipieke & Saskia
8. Joopiexx & Jody
9. Isabell & janise
10.VivaLaVida & Rose
11.ArlandoO & Danielle
12. Stravero & Evelien
ArlandoO schreef:@Stravero: Ik kreeg gister het tijdschrift van de KVTH binnen en daar sta jij in volgens mijKon alleen op de foto ff niet goed zien welke jij bent.
chipieke schreef:Daarom ben ik ook een leek in western
Die haf van mij heeft er ook zo'n gewoonte van gemaakt om lekker door de bak en de wei te spurten om daarna op een halve cm van de draad heel bruusk te gaan stoppenElke keer zeg ik nog 'zyta, u pezen!' En het arme beest begrijpt me niet
ah ze kunnen best wat hebben hoor.... Vief is weleens met der drachtige pens over een hek gesprongen wat ze niet haalde en rolde 5 keer om.... stond daarna weer op en zat me echt zo aan te kijken van ja... wat kijk je nou? 

ze kwam schuin aan rennen, twijfelde of ze wilde springen..... en sprong schuin. OP het hek, die kwam tussen haar voorbenen op haar borst, en haar achterbenen waren nog in de bak zeg maar... heb wat moeite moeten doen om haar er af te krijgen
dacht echt dat ze doormidden was joh!!! maar ze had NIKS! pfff...

Het enige dat voor ons nog rest zijn vraatzuchtige haflingers
Haha

spoort niet

geen veulies

chipieke schreef:Ik gok dat ze niet meer fokt omdat het een zomereczemer is en de kans dus groot is dat de veulens het ook hebben. Daarom heeft ze er nu eentje te koop staan.
Het bestaat ook dat er veulens van zomereczemers het NIET krijgen (mijn merrie haar dochter heeft nog geen ZE en wordt er geloof ik 3 dit jaar). Helaas ging het bij Rose niet zo goed... En aangezien afscheid nemen van je eigen fokproducten heel zwaar en pijnlijk is begrijp ik het heel goed dat Rose niet meer fokt met haar huidige merrie
Of mag dat niet
!
Heb je een nieuw paard (KWPN)?