knabbelgirl schreef:Ik hou me aanbevolen voor blauw en beige/bruin
Van mij mag je ze allemaal hebben

Die liggen van mij al zo lang te niksen in een plastic zak

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:Ik hou me aanbevolen voor blauw en beige/bruin
dlientjuh schreef:http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=62130
mijn bospartner
met dr sexy paardje
biancailona schreef:mieske schreef:@ bianca, hoe oud ben je als ik vragen mag ?
Medisch gezien ? mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je weet wat er mis is? Pb mag ook, of als je het niet kwijt wil snap ik dat ook wel
manlief heeft ooit teelbalkanker gehad, is bestraaldis kankervrij
dlientjuh schreef:http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=62130
mijn bospartner
met dr sexy paardje
biancailona schreef:mieske schreef:@ bianca, hoe oud ben je als ik vragen mag ?
Medisch gezien ? mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je weet wat er mis is? Pb mag ook, of als je het niet kwijt wil snap ik dat ook wel
manlief heeft ooit teelbalkanker gehad, is bestraaldis kankervrij
mieske schreef:knabbelgirl schreef:Ik hou me aanbevolen voor blauw en beige/bruin
Van mij mag je ze allemaal hebben
Die liggen van mij al zo lang te niksen in een plastic zak
biancailona schreef:geef mijn leeftijd zomaar niet prijs
knabbelgirl schreef:ik heb ze echt nodigaangezien ik alleen met bandage's rij en ik net 3 van de 5 paar weg heb moeten donderen
biancailona schreef:overigens ik hoop dat ik in de laatste 20 pagina's weinig gemist heb, pc loopt er van vast, dus ik stop met terug lezen,
mieske schreef:knabbelgirl schreef:ik heb ze echt nodigaangezien ik alleen met bandage's rij en ik net 3 van de 5 paar weg heb moeten donderen
* Duikt even in de kelder om te spieken wat er nog ligt !
Gebruik je er 4 of 2 ?
mieske schreef:knabbelgirl schreef:ik heb ze echt nodigaangezien ik alleen met bandage's rij en ik net 3 van de 5 paar weg heb moeten donderen
* Duikt even in de kelder om te spieken wat er nog ligt !
Gebruik je er 4 of 2 ?
knabbelgirl schreef:biancailona schreef:overigens ik hoop dat ik in de laatste 20 pagina's weinig gemist heb, pc loopt er van vast, dus ik stop met terug lezen,
nee hoor, allemaal onzin
Ik schat jou op 26, 27?
dlientjuh schreef:heb je dan ook nog toevallig lege bandage tasjes?
knabbelgirl schreef:ik weet hoe jong bianca isHyves
knabbelgirl schreef:hoe oud ben jij dan mariska
Naomi_Haffie schreef:kheb hier nog 1 paar bandages liggen van 2 meter van die elastische , vind het echt irritante rót dingen![]()
moet nog steeds peesjes bij m'n nieuwe dekje
knabbelgirl schreef:ik weet hoe jong bianca isHyves