VECHT ZE!

Nu gai k echt.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_karin_ schreef:Hallo allemaal!
Vandaag wedstrijd gehad met Donja dus.Ik stond om 5.45 op en was 16.15 pas weer terug. Dat is pas een lange dag Maargoed, mijn proef was behoorlijk gespannnen (witte hekjes, enge kegel bij A, juryhokje..
), maar dat komt omdat Donja en ik nog zo onervaren zijn op vreemd terrein. Tóch 185 punten binnengesleept en dus een eerste officiele winstpunt!
Omdat Flash kreupel was besloten we ook nog even dat Babs voor het eerst Donja mocht bestijgen in een L1 proef zonder startkaart ipv met Flash en dan mét startkaart.
Ze reed heel netjes! Go Babs!
Nu ga ik huiswerk maken.
dlientjuh schreef:ben in bodgevecht voor een burberry eurostar
knabbelgirl schreef:heb je m dien?
Babsie_Flash schreef:en dan denk ik veel dekjes te hebben...
zie profiel van Patjelisa
Babsie_Flash schreef:en deze... ook uit haar profiel
Jasia schreef:biancailona schreef:overigens, het wordt als we ilona laten dekken een ouderwets type, vinden wij toch wel het leukste
Midas-Hanja..![]()
![]()
Wie heb je nu opt oog..?
Jasia schreef:Haha![]()
Ik krijg van de zomer springles!!![]()
![]()
Naomi_Haffie schreef:hallo.
ik ben boos verdriettig en weet ik veel wat nog meerwij wouden op kamp gaan naar manege gasselte he, maar omat diesel olie zo duur is.. moet je honderd euro voor alleen aan heen betalen aan de olie.. dus dat is te duur
nu moeten we een andere gaan vinden dichtberij..
Roma_4ever schreef:Sally loopt nu fijner nu ik op sportbrok ben overgegaan
Naomi_Haffie schreef:hallo.
ik ben boos verdriettig en weet ik veel wat nog meerwij wouden op kamp gaan naar manege gasselte he, maar omat diesel olie zo duur is.. moet je honderd euro voor alleen aan heen betalen aan de olie.. dus dat is te duur
nu moeten we een andere gaan vinden dichtberij..
biancailona schreef:Roma_4ever schreef:Sally loopt nu fijner nu ik op sportbrok ben overgegaan
ilona krijgt geen brok
Roma_4ever schreef:Sally loopt nu fijner nu ik op sportbrok ben overgegaan
Roma_4ever schreef:Neewaar loopt ze dan op ?
knabbelgirl schreef:Roma_4ever schreef:Sally loopt nu fijner nu ik op sportbrok ben overgegaan
mooi zo