Heb je buren al kunnen bereiken?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:sorry dat ik jullie lastig val maar ik wilde even kalm worden en dahct meteen hieraan
Hilde_q schreef:dan heb ik er al 3woensdag ook alleen vrijdag heb ik niks maar het moet eigenlijk voor donderdag.. GVD
Hilde_q schreef:sorry dat ik jullie lastig val maar ik wilde even kalm worden en dahct meteen hieraan
Jasia schreef:Rustig Hilde!
Meisje toch.. Probeer een beetje te ontspannen en die toetsen even uit je hoofd te zetten..
Vraag of je ouders naar school bellen, zodat je misschien wat minder huiswerk kan krijgen..
Iig rustig in en uitademen en probeer wat te ontspannen...
Anseltje schreef:Hilde_q schreef:sorry dat ik jullie lastig val maar ik wilde even kalm worden en dahct meteen hieraan
''Nou hilde dit kan niet hoor, ons zo lastigvallen terwijl wij proberen te reizen..''
Nee meid, zo denken wij niet.. Dat weet je toch wel
goed dat je het ons kwam melden.
uvando schreef:even bijlezenvanaf uhm........
dlientjuh schreef:ik ga leren
tot morgen
Roma_4ever schreef:Hier alvast 1![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=6281476875161338419&hl=nl
sally en ik 2 maand geleden met dressuurwedstrijd op de manege
waren 3e van de 15 waarvan veel warmbloeden die officieel lopen, de gedachte dat haffies niks kunne was dr snel uitbij de mensen
Hilde_q schreef:ik heb niets anders gedaan dan leren, leren , lerenben sinds de val niet meer geweest
gister ook alleen maar geleerd
vrijdag thuis gebleven van school toen alleen maar geslapen
Hilde_q schreef:ik heb niets anders gedaan dan leren, leren , lerenben sinds de val niet meer geweest
gister ook alleen maar geleerd
vrijdag thuis gebleven van school toen alleen maar geslapen