Jasia schreef:Hoi allemaal
Moon, gaat het al wat beter..?
naja als ik heel lang zit en ga dan staan dan ben ik net een heeeeeeel oud mens
maar als ik in beweging blijf gaat het beter, maar nog steeds onwijs last van
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Hoi allemaal
Monica_86 schreef:Monica_86 schreef:IK WIL OOK FOTO's VAN JULLIE ZELF
FF STUREN DUSSS
Anne,kyr,marlyn,esmee,suus heb ik al
Wallasliefje schreef:waarom wil je foto's?
Monica_86 schreef:Jasia schreef:Hoi allemaal
naja als ik heel lang zit en ga dan staan dan ben ik net een heeeeeeel oud mens
maar als ik in beweging blijf gaat het beter, maar nog steeds onwijs last van
Lous schreef:Lekker zeg, goede gang van zaken, NOT![]()
Toen ik op Terschelling een rit ging maken werd er eerst gevraagd wat de ervaring van iedereen was en kreeg je daarna een paard toegewezen.
Had een KWPN X Arabier merrie. Lekker maatje en reed super. Heel braaf en op het strand een van de snelste.
Hoop voor je dat alle pijn snel weg is
Wallasliefje schreef:van mij dan ook?
Jasia schreef:Moon daar vraag je me wat.. Heb geen foto's van mij (zonder Anneloes)
Lous schreef:Hee ben vrijdag trouwens naar de kapper geweest en gisteren mijn haar geverfd. Kan helaas geen foto's maken voor het einde van de maand. Heb laatste week van juli vakantie en pas dan zit ik weer in Capelle.
Monica_86 schreef:Lous schreef:Hee ben vrijdag trouwens naar de kapper geweest en gisteren mijn haar geverfd. Kan helaas geen foto's maken voor het einde van de maand. Heb laatste week van juli vakantie en pas dan zit ik weer in Capelle.
wat voor kleur??
Wallasliefje schreef:foto's met de hafjes , of zonder hafjes
Lous schreef:Heel donker bruin, het lijkt wel zwart. Maar heb het vaker gehad en vind het erg leuk staan
Monica_86 schreef:Wallasliefje schreef:foto's met de hafjes , of zonder hafjes
zonder
en als jij me nog geen foto heb gestuurd van je haf, moet je die ook nog ff sturen (alleen hoofd liefst)
Wallasliefje schreef:wa ga je er op zetten,?