Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Hoooi emmaa
dlientjuh schreef:klinkt grappig ja
niks aan overgehouden? pijn in de nek ofzo
dlientjuh schreef:hebben jullie ook altijd een hekel aan de laatste dag van de vakantie
pff het is zo snel gegaan
xLariss schreef:Nog 47 dagen en het is HERFSTVAKANTIE
xLariss schreef:Nog 47 dagen en het is HERFSTVAKANTIE
xLariss schreef:Voorjaar dan?
xLariss schreef:Voorjaar dan?
HAFxGEK schreef:ik vind die HH nature niet eens leuk
xLariss schreef:karin kom ook maar bij ''ons''
xLariss schreef:Babsie_Flash schreef:even een biertje halen... of zal ik een wijntje nemen?Hmmm... ik denk er even over na
Wijn
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:haffen mogen veel meer dragen dan dat toch ?
Dat mag ik hopen! Ik weeg meer!
Naomi_Haffie schreef:kschrok van mezelf joh; ik ging naar beneden om me telefoon te pakken.. kben alleen thuis met me zusje.. en toen begon ik te denken straks staat er een inbreker ofzo voor t raam, en toen begon ik opeens te rennen
_karin_ schreef:Vandaag wedstrijd gehad met Donja dus.Ik stond om 5.45 op en was 16.15 pas weer terug. Dat is pas een lange dag Maargoed, mijn proef was behoorlijk gespannnen (witte hekjes, enge kegel bij A, juryhokje..
), maar dat komt omdat Donja en ik nog zo onervaren zijn op vreemd terrein. Tóch 185 punten binnengesleept en dus een eerste officiele winstpunt!
Omdat Flash kreupel was besloten we ook nog even dat Babs voor het eerst Donja mocht bestijgen in een L1 proef zonder startkaart ipv met Flash en dan mét startkaart.
Ze reed heel netjes! Go Babs!
Nu ga ik huiswerk maken.