Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:ik heb zon groot probleem![]()
![]()
Ben helemaal aan het shaken aan het hyperventileren en mijn moeder is niett huis
Hilde_q schreef:ze zit bij een concert :/ niemand neemt opheb nu 40.1 graden koort van het opwinden en drukmaken
Anseltje schreef:HildeZijn de buren dan niet thuis of wat?? iig blijf rustig zitten, en ontspan.. Drink desnoods wat water, maar blijf rustig.
Hilde_q schreef:Anseltje schreef:HildeZijn de buren dan niet thuis of wat?? iig blijf rustig zitten, en ontspan.. Drink desnoods wat water, maar blijf rustig.
water is l op maar krijg mijn ademhaling niet onder controlen moet ik een zakje pakken?
broertje flipt nu ook
Girlgamer schreef:Wat is er aan de hand Hilde?
Babsie_Flash schreef:waarom maak je je zo druk?
dlientjuh schreef:maar als je weet dat je kind iets heeft ga je toch niet naar een concert
Hilde_q schreef:Girlgamer schreef:Wat is er aan de hand Hilde?
eigenlijk helemaal niet erg maar alle spanning van die val komt er nog uit en alles
ik had komende week al 5 toetsen waarbij ik door vorge week al achterliep, daar zijn 2 inhaaltoetsen bijgekomen
nu kwam ik r net achter dat ik morgen nog een inhaaltoets heb,, ik was het helemaal vergeten heb het hele weekend al moeten leren en nu heb ik er morgen nog een
Naomi_Haffie schreef:zorg dat je broertje naar de buren lopen ?
Anseltje schreef:Hilde_q schreef:
eigenlijk helemaal niet erg maar alle spanning van die val komt er nog uit en alles
ik had komende week al 5 toetsen waarbij ik door vorge week al achterliep, daar zijn 2 inhaaltoetsen bijgekomen
nu kwam ik r net achter dat ik morgen nog een inhaaltoets heb,, ik was het helemaal vergeten heb het hele weekend al moeten leren en nu heb ik er morgen nog een
Meiss toch, maybe kan je met je mentor/leraar/moeder overleggen dat je die inhaaltoets dinsdag maakt ofzo?