Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Monica_86 schreef:jeudsentiment
boes, david de kabouter, Ovide en z'n vriendjes, Bouli, dommel, Alfred J. Kwak, Calimero, Peter Pan, De Smurfen, Gummi Beren, De Familie Robinson, barbapappa, babar, Tom Sawyer, Teddy Ruxpin, Nils Holgersson![]()
TjelleBieb schreef:Mogeûh,
Gisteravond was ik niet langs gekomen want ik was gewoon helemaal kapot.
Gisterochtend kwam er op me stage vracht, 50legen containers en 30volle containers.
En ondertussen moesten we de lege containers SNELSNELSNEL weer vullen zodat we die weer buiten konden zetten en dat de vrachtwagen die weer mee konden nemen.
Vandaag komen er 70(!!!!!!!) volle containers, de hele winkel staan proppie vol (Wegens verbouwing en shît) en ik zou me god niet weten waar we dat kwijt moeten.
Maargoed, ben dus gevraagd een uurtje eerder te komen, kwart voor 8.. dan heb ik een kwartier de tijd om alle volle containers die in de winkel staan buiten te zetten, zodat die 70volle containers van de vracht weer naar binnen kunnen.
(En dan erbij bedenken dat er morgen wéér zoveel vracht komt.)
Word gek!
Nog 2 daaaaaágen!
Naomi_Haffie schreef:goeiemorgen
Kyyr leuke foto'slippenstift staat je nderdaad goed
wáarmee vetten jullie je hoofdstel altijd in ?
Naomi_Haffie schreef:weten jullie mischien iets leuks om te doen met je paard in de bak ?
Behalve rijden, en longeren
knabbelgirl schreef:"gromIk hbe zo'n plaatje als voortand omdat ik 2 tanden mis door een val van katie, maar mijn moeder heeft hem kapot laten vallen
Nu loop ik dus lekker zonder tand!
lotteluvah schreef:Dat lijkt me echt heerlijk dat je je pony zelf kan beleren. Precies naar jou hand, zodat je samen echt een team vormd.