Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar er zat ook geen omheining om dat weiland, ik denk zometeen springt dat shetje er ook nog in. Echt en Lou lou ging lopen tieren. Gelukkig lag dat meer aan mij volgens mij.
wat niet lekker zit
) dus heb nog geen tijd gehad om te bokken
? 
Ook geluk voor het hondje dat ie nu een betere eigenaar heeft 
Anseltje schreef:Vianne's been is dus ingepakt, afspuiten> speciale klei> onderlap en losse bandage om been, zodat het warm blijft.
Komt papa aan, wat het vianne nou weer voor een rare tampon om d'r been..
oemf
Wat heeft Vianne precies gedaan, dat heb ik namelijk gemist volgens mij.
Evatje schreef:Anseltje schreef:Vianne's been is dus ingepakt, afspuiten> speciale klei> onderlap en losse bandage om been, zodat het warm blijft.
Komt papa aan, wat het vianne nou weer voor een rare tampon om d'r been..
oemf
HAHAHAHAH, raap me op.Wat heeft Vianne precies gedaan, dat heb ik namelijk gemist volgens mij.
En vianne was er ook wel weer aan toe. Paar weken ging het rijden goed, totdat ze zich beter ging voelen > dus kon ze meer gaan uithalen. Ze is toen erg druk geworden, en beetje uitproberen > poging tot steigeren, dribbelen enzo. Hierdoor heeft ze zichzelf toch- denk ik- overbelast, en is d'r pees weer dik
Dus moeten we weer rust, afspuiten enzo.. Girlgamer schreef:Ik heb eindelijk foto's van Link in mijn profiel!!
En hij is echt mooi geworden vergeleken met hoe hij eerst was. Puik werk