ja waarschijnlijk heb ik inderdaad een bokker (die ook mooie foto's kan maken) dus inderdaad 2 vliegen in 1 klap. Hangt beetje van starttijd af geloof ik. En onder voorbehoud jong oud stalgenootje
Flurk
Geplaatst: 14-03-11 19:45
waar bokt al niet goed voor is
Nicole21
Geplaatst: 14-03-11 19:47
Hahah anders had ik misschien ook nog wel gewild hoor, hahah Als het niet te ver weg is.
Met peeps was alles goed, wel nog onrustig. Kuil laten liggen, steeds met staart zwiepen, niet buiten willen staan, half uur lang rondjes gelopen in de paddock.. En heerlijk geknuffeld met me en ze heeft zich los getrokken met naar de paddock brengen, madame wou weer terug naar stal
alles wel mee gelezen maar niet veel tijd gehad om te antwoorden. heb het behoorlijk druk met school eind mei moeten we klaar zijn met al onze onderdelen zodat we kunnen beginnen met het ondernemers plan vandaag het laatse onderdeel van mijn stage afgerond 7.9 op presentatie maar dat had ik jullie al verteld. verder niet veel nieuws farah doet het super loopt ook nog gezellig mee in de les. fanny heb ik sins afgelopen vrijdag op een 14mm onderleg trensje lopen en ze is in zeer positieve zin veranderd.
tevens heb ik de laatse twee een pbtje gestuurd voor de openings post en dan kunnen we straks weer opnieuw beginnen met kwekken
verder niet veel nieuws oja zit in een 4 tal met dameszadel we gaan een show rijden op de opendag van de manege
jaja uier veranderd hard ja Ik hoop eind avn de week op een veulen maarja mischien duurt het nog wel tot half april. Lis is er nu(al ef ) ze stond de hele tijd naar de buik te kijken en krabben.
Marlis
Geplaatst: 14-03-11 22:58
shilady schreef:
Omg die uiers het gaat echt heel hard nous en lis!
anous zadel gaat niet door sorry. mijn vriend wou toch liever een nieuwe en dan van leer halen. omdat hij mij kennende weet dat ik het zadel zo vies heb en hem niet genoeg zou onderhouden.
Peeps haar uier lijkt weer wat groter, is echt een geheel hoe het eruit ziet nu. Haar spenen zijn niet gevuld. Vanavond plaats anous weer foto's ik ben nu op stal en dalijk werken van half twee tot kwart over elf dus. Ook had ze weer wat bloed aan haar kling. En haar staart kan al ver op haar rug. Mag nog wel verder maar kan al een eind.