ja indd..... had ook nog n andere gezien alleen die had massieve banden, en dat beviel me niet zo, maar deze vind ik ook echt mooi! Die kleur is ook leuk..
Klopt die kilometerberekenaar van marktplaats wel?
Hij zegt dat van Lunteren naar eindhoven minder dan van lunteren naar winterswijk Henxtel in Gelderland (zou bij god niet weten waar die plaats precies ligt). Lijkt me toch niet dat die plaats 80 km van lunteren vandaan ligt, dat is bijna net zover als naar rotterdam.
Gave marathonwagen Silfie35! Wel alles goed nakijken als je die gaat kopen hé? Want de prijs kan puur toeval zijn, maar ook dat er iets is met de wagen want het kan natuurlijk altijd van 2 kanten komen!!
OKEE!!! kijk en bewonder (en plaatse een berichtje haha
Zit er een slotje op Dus dan bij deze, wat een geweldige goed geslaagde fotoshoot zeg!!
joopiexx
Geplaatst: 18-04-09 09:01
Silfie 35: Moooie wagen! Bitje: Welkom! Levitrol: Dat zijn geen leuke dingen om te horen, sterkte.. Nathalie83:
Ik ga nu ff boscrossen Sinds woensdag heeft hij weer vierkant beslag, weer even wennen.. Gister maar even extra springschoenen gescoord voor de eerste week op het land.. Anders blijft er weinig hoef over denk ik. Nog 12 dagen dan mogen ze het land op
Hiphopje, je hebt vast wel gelijk.. soms twijfel ik teveel aan mezelf.. Maar ik ga vragen of ik a.s. dinsdag privéles kan krijgen (deze vrijdag ging niet door, ze was weg naar het kliniek met haar paard) dus misschien kan het dinsdag. Ik moet meer aanpakken, gaat steeds beter, maar soms denk ik: ben ik niet te hard? Doe ik het wel goed? Naomi, fijn dat rijden goed gaat! Levitrol, jeetje zeg.. dat is echt schrikken!! Heel veel sterkte _Bitje_, natuurlijk ben je welkom
Ga zometeen het tuig passen, en ff alles op maat maken, en waarschijnlijk zetten we hem vandaag nog voor de wagen (1e keer) dus ben benieuwd hoe het uitpakt, denk eigenlijk dat hij er weinig moeite mee zal hebben, we hebben hem pas voor de sleep gezet die nog iets zwaarder was als een kar en dat vond ie ook prima.
Nathalie83
Geplaatst: 18-04-09 11:16
Ik ga zo richting Den Haag en dan vanaaf Feestie bouwen in Rotterdam!!
ja indd..... had ook nog n andere gezien alleen die had massieve banden, en dat beviel me niet zo, maar deze vind ik ook echt mooi! Die kleur is ook leuk..
Dat is een hele goede prijd... Nieuw zijn ze ongeveer 3500 euro.