Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

TjelleBieb schreef:xLariss schreef:
Herken je me nu al niet meer
Jij bent spek&bonen Laris.
ik snap hem niet, neem maar aan dat ie aardig bedoelt is
SmeeJ schreef:Hoooi allemaal
suusiejj schreef:TjelleBieb schreef:Joah, mot ff rollen.
Gaatwel, barstende koppijn en moet vanavond ook nog eens
op me zusje passen en haar meeslepen naar de snackbar.
Wedden dat ze gaat krijzen.
oooooooooh zoo poedersuiker dan hej kopzeert en dan gaat er een kind naast je
of in een straal van 10 meter krijzen![]()
neem een para

xLariss schreef:TjelleBieb schreef:Jij bent spek&bonen Laris.ik snap hem niet, neem maar aan dat ie aardig bedoelt is

Garmana schreef:suus je hebt weer pm
Naomi_Haffie schreef:ben er weer

TjelleBieb schreef:Joah, moe'k helemaal naar benede lopen.
Maargoed, eerst een peukie.

Naomi_Haffie schreef:ben er weer
[ op internet ] suusiejj schreef:TjelleBieb schreef:Joah, moe'k helemaal naar benede lopen.
Maargoed, eerst een peukie.
dan moei maar een lift aanschaffen
zo irritant
Naomi_Haffie schreef:waar kan je het weerbericht zien ovor komende dagen ?[ op internet ]

TjelleBieb schreef:Lol, hoe lui wil je me hebben?
Sanchowtju schreef:ik wordt saggie, wordt elke keer gebeld, maar dan gaat ie maar 1keer over, of ik neem op en dan hangen ze weer opzo irritant

Sanchowtju schreef:ik wordt saggie, wordt elke keer gebeld, maar dan gaat ie maar 1keer over, of ik neem op en dan hangen ze weer opzo irritant
TjelleBieb schreef:Naomi_Haffie schreef:waar kan je het weerbericht zien ovor komende dagen ?[ op internet ]
http://Www.PietPaulusma.nl
, ik geloofde nog echt in die storm ook

xLariss schreef:Sanchowtju schreef:ik wordt saggie, wordt elke keer gebeld, maar dan gaat ie maar 1keer over, of ik neem op en dan hangen ze weer opzo irritant
Hebben wij ook, nr onbekend. Gewoon de telefoon stekker dr uittrekken
en ze bellen ook de hele tijd van allerlei bedrijven en andere onnuttige dingen op
ja, dan is ze er niet zeg ik toch elke keer, zucht

Dat Yvet volgens iemand warme chocolademelk uit de koelkast ging halen en dat iemands haffie bevroren op het land stond.
lotteluvah schreef:
zonder voicemail of nummermelder dus als er dan wel belangrijke mensen bellen