Naomi_Haffie schreef:Babs , dat liggende dekje, dat schreef ik niet !me qoat mislukte
je QUOTE ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:Babs , dat liggende dekje, dat schreef ik niet !me qoat mislukte
Girlgamer schreef:Ik ben echt mega chagerijnig![]()
![]()
Hilde_q schreef:Naomi_Haffie schreef:Babs , dat liggende dekje, dat schreef ik niet !me qoat mislukte
je QUOTE ?
Naomi_Haffie schreef:Girlgamer schreef:Er is niks te zien in de schuur maar wel te ruiken. Ik weet ook niet wat het is![]()
Hoi Bianca, doei Bianca.
Hoi Suzanne.
weet je nog steeds niet wat het is ?
lotteluvah schreef:Ik heb een bit thuisliggen waar ik een heel interesant stuk over zadels in vond.
xLariss schreef:Babsie_Flash schreef:Hallo Larissa! Wat heb je allemaal gekregen???
Het was eerst vet saai, m'n broertje kreeg echt allemaal van die leuke dingen en zo.
Ik kreeg een bureaulamp, pennen, handdoek en een masker. Dus ik zat al een beetje van mwaah..
En toen in 1x NU EEN GROTE DOOS, dus ik denk; nick krijgt weer wat
Was ie voor mijeen nieuwee mobiel! (oude was na 2 weken gestolen)
en toen verder, kreeg ik een brief met een gedichtje (die gedichten zijn vreselijk).
En in die broef stond dat ik een NIEUW ZADEL KREEG![]()
(k was vet blij, tranen in m'n ogen
).
En zaterdag hebben we een afspraak en gaan we passen
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Ik heb een bit thuisliggen waar ik een heel interesant stuk over zadels in vond.
Welk nummer is dat? Kun je het even overtypen?
xLariss schreef:Muahaha, ik heb iets gevonden waardonr dit ding mien tekst omzet in een tekst van die reclame goeiemoggel.
hahaha, ik vind het wiel heel conl.
PALLIE ip LIEF
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Ik had je toch verteld over Misty.. dat ze 's nachts neigingen heeft tot kribbebijten etc? Nu ik heel af en toe op haar rijd; even longeer en er dan 3 rondejes op zit... is ze 's nachts weer druk... zou ik toch te voorzichtig zijn met haar?
Ze wordt al bijna 4 en van andere mensen hoor ik dat ze met 3 jaar al wedstrijden rijden... Nu ben ik zuinig op mijn paardjes, maar misschien toch iets te?
jah begrijp wat je bedoeld... lastig want je kunt niet in die koppen kijken. En indd toen amber 4 was reed ik ook al onderlinge wedstrijdjes met hem (4x in de zomer).
Naomi_Haffie schreef:ik ga op aandringen van me zusje, me omkleden en naar stal -.- heb helemaal geen zin maarja... Het regent vet hard , ze spoort niet..
xLariss schreef:Ik heb zondag onderlinge wedstrijd en ik ga 60 springen, maar ik durf niet
Succes naom in de regen
HAFxGEK schreef:Girlgamer schreef:Heb gebeld en ze hadden de verkeerde tv meegenomen. Ze komen van Tilburg af, dat is een half uurtje van Eindhoven, maar vandaag ging niet meer lukken![]()
Morgen dan maar *zucht*
Oahh zo iets hadden wij ook een x, moe wordt je er van..
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Ik heb zondag onderlinge wedstrijd en ik ga 60 springen, maar ik durf niet
Succes naom in de regen
Laris, 60 cm is een eitje XD
xLariss schreef:Ik heb zondag onderlinge wedstrijd en ik ga 60 springen, maar ik durf niet
Succes naom in de regen
Edit: zie dat je niet gaat
kekaro schreef:ok foto's dan maar
mijn oudste en mijn jongste kereltjes:
de kleinstemooie krullen heh
Raffle, hij heeft verzamelwoede hahahaha sleept alles wat hij kan vinden naar zijn dekentje
hoe bedoel je lui ?!
deze is van gister:
en nog eentje, lekker wandelen door het huis
lotteluvah schreef:Amigo stata in de penny
Ik bedoel dat liggende dekje babs
NaSan schreef:Hallo ik kom ook even binnenvallen. Ik las vaak mee, maar heb me toch maar eens aangemeld. Mijn naam is Sandra en ik heb een haflinger en een KWPN'er. Als je meer wilt weten, dan vraag je maar!