Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shron_Haffie schreef:Heee
Ticcie schreef:Ticcie schreef:Gaat ze sowieso al! Is voor 't werk hé.. Is al 5de keer dit jaar dat ze in Amerika is..![]()
En 23 november (binnenkort dus) vertrekt ze naar Jordanië! Waarom ben ik toch zoveel alleen thuis?
Normaal doe ik al die klusjes niet, maar heb deze middag middag mijn rijkleren aangedaan in de living en er zat nog wat hooi enzo tussen dusja.. 't Lag hier echt veel te vuil! En de afwas.. Dat had ze gevraagd en had er nog niet veel aan gedaan..![]()
Vin het toch flink van me dat ik overleef.Moet es bedenken dat ik dit al doe van mijn 11 jaar.
Eum, nu is 't van dinsdag tot zondag (morgen dus)..
En 't is vaak een week (of langer).. Is uitzonderlijk maar enkele dagen.
Ik woon alleen met mama ja.. Eiglijk al sinds ik 3 ben, maar Papa is nog es teruggekomen bij ons en nu sinds anderhalf jaar toch weer weg.. Was altijd ruzie en ik leed er enorm onder.. (Jullie weten nog veel niet van me..)
Maarja! 'k Ben al (tamelijk) groot en (enorm) zelfstandig, dus ik red het wel!
Ga nu echt in bedje, heb mijn warmwaterkoe klaargelegd in bedje samen met Rudolf, men rendierknuffel! Dan zal ik wel goed slapen.![]()
Hele lieve zoen voor Moon!
Ticcie schreef:Van mij ook veel beterschap Naomi!
Vanmiddag ga ik met Ticcie rijden met herfstkleurtjes aan.![]()
Misschien worden er foto's gemaakt en dan komen deze natuurlijk op Bokt hé!
TjelleBieb schreef:Mogeûh.
Word weer helemaal zenuwachtig van dat filmpje.
Btw, Xenia ik zou je PC komen rippen maar was te moe dus ander keertje.
TjelleBieb schreef:Geloof mij, ik ben aardig snel.
En ik heb btw me wokpan in me achterbroekzak, dus als je wakker word en komt kijken geeft ik je gewoon even een mep zodat je weer heerlijk gaat slapen.
Ticcie schreef:TjelleBieb schreef:Geloof mij, ik ben aardig snel.
En ik heb btw me wokpan in me achterbroekzak, dus als je wakker word en komt kijken geeft ik je gewoon even een mep zodat je weer heerlijk gaat slapen.
Nouja, is goed.Heb er hier eventueel ook wel een hoor.
TjelleBieb schreef:Oké hier komtie.
Bij 00:06 seconden, knalt hij dus met ze kop tegen iemand aan, is hij opslag dood en rent en springt gewoon verder.
http://nl.youtube.com/watch?v=NiVjzSTIPOc
TjelleBieb schreef:OMFG!
Ik zat net bij me buurmeisje, en die liet me toch wat geks zien joh.
Het gaat over een voetballer, die krijgt een stoot tegen ze hoofd van iets, dan issie GELIJK dood, maar hij rent en springt gewoon nog verder zegmaar.
Nee, niet zoals een kip.. er is écht onderzoek naar gedaan, en volgens het onderzoek word hij 'opgehaald' door geesten en word zijn ziel uit zijn lichaam getrokken en daarna zakt hij gewoon in elkaar, ik zal ff de link opzoeken met nodige informatie erbij.TjelleBieb schreef:Oké hier komtie.
Bij 00:06 seconden, knalt hij dus met ze kop tegen iemand aan, is hij opslag dood en rent en springt gewoon verder.
http://nl.youtube.com/watch?v=NiVjzSTIPOc
JoDy1991 schreef:JAA me profiel is af!
ow oeps, er staat een ; ipv : maarja