*wegens overvol van ons eigen topic*
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoDy1991 schreef:misshcien vol in de titel zetten
lotteluvah schreef:`we bieden een topic op comercieel aan grote club haflingergekken aangeboden![]()
![]()
Anseltje schreef:lotteluvah schreef:`we bieden een topic op comercieel aan grote club haflingergekken aangeboden![]()
![]()
hier zat ik dus wel aan te denken
Anseltje schreef:Zal ik gewoon een nieuw topic in Hk maken voor haflingermensen
gaan de nieuwe maar daarheen
TjelleBieb schreef:Goeie middaggggggggggggggggggg!
nobillity schreef:Nee, ik kom elke dag en ben helemaal gek van haflingers.
Nou voorstelling:
Naam: Ashley
Jaar: 14 (bijna 15)
Wat heb ik met haflingers: Ik vind het super mooie, lieve paarden en als ik een paard krijg neem ik een haflinger. Heb haflingers verzorgd maar ben daar weggegaan omdat die man niet te vertrouwen is. Ik praat iedere dag mee als ik kan, en ben niet zo iemand die dan opeens niks meer zegt in dit topic.
Heb 3 verzorgpony's(nu geen haffie's) Arabier, Fries, Belgische knol.
Moeten jullie nog meer wat van me weten???
nobillity schreef:Ohja als ik er niet inmag dan doe ik het niet he, wil het wel heel graag want ben echt helemaal gek van haffie's vraag maar aan een vriendin van my.
Monica_86 schreef:nobillity schreef:Nee, ik kom elke dag en ben helemaal gek van haflingers.
Nou voorstelling:
Naam: Ashley
Jaar: 14 (bijna 15)
Wat heb ik met haflingers: Ik vind het super mooie, lieve paarden en als ik een paard krijg neem ik een haflinger. Heb haflingers verzorgd maar ben daar weggegaan omdat die man niet te vertrouwen is. Ik praat iedere dag mee als ik kan, en ben niet zo iemand die dan opeens niks meer zegt in dit topic.
Heb 3 verzorgpony's(nu geen haffie's) Arabier, Fries, Belgische knol.
Moeten jullie nog meer wat van me weten???
Naja dit toppic is voor haflingereigenaren of mensen die haflingers verzorgen.
En jij hebt hele andere verzorgpony's
JoDy1991 schreef:nobillity schreef:Ohja als ik er niet inmag dan doe ik het niet he, wil het wel heel graag want ben echt helemaal gek van haffie's vraag maar aan een vriendin van my.
hee, woon je in branbant??
JoDy1991 schreef:nobillity schreef:Ohja als ik er niet inmag dan doe ik het niet he, wil het wel heel graag want ben echt helemaal gek van haffie's vraag maar aan een vriendin van my.
JoDy1991 schreef:Monica_86 schreef:Naja dit toppic is voor haflingereigenaren of mensen die haflingers verzorgen.
En jij hebt hele andere verzorgpony'sdas waar...
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Goeie middaggggggggggggggggggg!
Kijk dat bedoel ik alweer een nutteloze nieuwe![]()
nobillity schreef:Ja ik woon in Brabant wadan?
Maar ff een vraagje niet verkeerd opvatten hoor, maar waarom doen jullie eigenlijk zo moeilijk over nieuwe mensen?
nobillity schreef:Ohja als ik er niet inmag dan doe ik het niet he, wil het wel heel graag want ben echt helemaal gek van haffie's vraag maar aan een vriendin van my.
Ja ik woon in Brabant wadan?
Maar ff een vraagje niet verkeerd opvatten hoor, maar waarom doen jullie eigenlijk zo moeilijk over nieuwe mensen?