mijn haf heet antonio van de schilkhoeve roepnaam Ponie
Ninthe
Geplaatst: 07-04-09 20:46
Mijn merrie heet op paspoort Jannie, toen ik haar kocht wist ik haar naam eigenlijk niet, pas toen ik haar ging halen en het paspoort in keek. Maar ik had haar toen voor mezelf al Ninthe genoemd, en toen ik erachter kwam dat ze Jannie heette, is het maar Ninthe gebleven
Mijn bijrijdhaflinger heet Mentor van de hoeve werklust. en ook nog iets met marok ofso xD
lot255
Geplaatst: 16-04-09 14:18
mijn haflinger heet eigenlij wouter van den wortel echt een achtelijke naam haha, maar bij de vorige eigenaar werd hij polly genoemd en dat is eigenlijk altijd zo gebleven
mijn verzorghafjes heten argos en sofie, misschien kent iemand argenoud ? dat is de vader van argos, en wizard is het zoontje van sofie en whisper! (dezelfde als o0jamie0o ??)
jennx3lima
Geplaatst: 22-04-09 17:42
Lima maar haar echte naam is Lima-K van 't Kattenheye!
Ken noch veel haflingernamen, help ook op een haflingermelkerij dus logisch! XD
mijn haflingertje heet officieel Lizzy van de Strokenburcht maar ik heb haar omgedoopt naar Amazing Little Lizzy (we rijden western, althans, dat zijn we aan het leren)
weslyjune
Geplaatst: 25-04-09 18:18
Mijn ruin heet Wesly van 't Vossegat, combi van Weston x Lisa, echt brilliant Dat werd al direct Wesly June aangezien ik hem in juni heb gekregen, voor de wedstrijden heet hij "His Lordship Wesly June", ik moet nog altijd giggelen als ze de naam van mijn paard omroepen, daarom kom ik gegarandeerd binnen met een lach op mijn gezicht