Oeh even ego post Zal straks weer bijlezen. Net voor het eerst een stapritje gemaakt buiten aan de longeerlijn, want stuur, gas en rem zit er absoluut niet op gezien we maar 3x 10 minuutjes erop gezeten hebben. Eerste en laatste stuk over een drukke weg maar daar geeft de knapperd niet om, op het fietspad vond ze wel een keer wat eng, een fiets met een grote kar erachter met kinderen en spullen erin en vlaggetjes achterop. Maar ze blijft dan wel goed bij je op een hupsje na.
Bedankt voor de felicitaties! Ik heb me net opgegeven voor Ermelo, voor het eerst met paard dit jaar. Wordt een hele reis maar dat is het vast waard haha
@Viet ; leuk dat je dit jaar mee doet aan ermelo! Ik ben er ook weer bij, misschien zien we elkaar wel. Kan ik ook meteen je knappe haf zien
Maestroox3
Geplaatst: 09-04-14 23:08
vandaag zitten rond hobbelen met Nebu! lol dat we hadden!
Annebellee
Geplaatst: 09-04-14 23:17
Wauw wat een prachtbeestjes komen hier voorbij! Normaal lees ik alleen stilletjes maar vandaag wil ik dan toch ook maar eens wat plaatjes van mijn gouden maatje plaatsen. @LisanneElena Fijn dat ze goed reageert op het bitje! @taars Wat een enig koppie staat er op jouw haffie @Viet Prachtige haflinger echt super om naar te kijken! @MelisWes Lekker dan heb je vast minder last van die haren overal @ElsRoosje Mooi koppie heeft je haffie hou wel van een flinke bles @Marlis Ziet er goed uit die Peeps en wat een prachtig beestje is Kyra geworden @Chasey Echt respect wat jij allemaal zonder zadel met je haflinger doet @MelisWes Erg mooie foto in het water! @Chasey Komische foto haha @PeerAppel WAUW wat een prachtige manen @lucky16 Echt prachtige foto's!! @_Sanne Prachtige haflinger, en wat een witte manen! @Maestroox3 Mooie springfoto @Marlis Peeps ziet er blij uit fijn dat ze zo goed verzorgd wordt en Kyra is echt enig @Maestroox3 Dat is zeker pretty in pink en super mooi @Marlis Fijn dat Kyra al zo braaf is @Viet Echt heel mooie foto's van de shoot @Maestroox3 Wat een super leuke foto, plezier straalt er vanaf
Bij deze dan ook een paar plaatjes van mij haflingertje Wiebo
Marlis; Wat goed om te horen en te zien dat het zo goed gaat!! Viet; Hele mooie foto's!! Maestroox3; Lief koppie heeft Nebu! Annebellee; Ziet er goed uit!
Marlis, Wat jammer dat het niet door heeft kunnen gaan! Das inderdaad balen.
Maestroox, ja dat is zeker pretty! Echt mijn kleur haha. Maar ik mag van Daan (mijn man) geen roze dingen voor James kopen.... Omdat het geen merrie is. Nou een hengst is ie ook niet meer!
Marlis, wat super leuk dat je buiten bent geweest! Zo kan ze langzaam aan mooi aan dingen wennen buiten
Viet, wat een knappe foto's! Die tweede is mooi!
Maestroox, gooi je haar los! Haha mafkees Roze staat Nebu trouwens mooier
Annebelle, Mooie haf! Robuust gebouwd of niet? Dat vind ik wel mooi
Voor de mensen die nog niet in het 'blooper' topic hebben gekeken.
ps. In mijn profiel staat nog zo'n filmpje met bloopers. Die zijn niet HD. Zijn al wat ouder, maar weet niet of ik die al eens had geplaatst. Dus mocht je nieuwsgierig zijn gewoon ff in profiel kijken. Staat ergens onderdaan
ik ben hier al even niet geweest met reactie. wel steeds meegelezen. Zal zo even een bijleespost maken. maar moest even reageren op t filmpje van chasey. ik zeik zowat in me broek van t lachen hahaha. in dat water hahaha echt hilarisch en ik trok t niet meer toen je op zn nek zat voor de sprong. en dan ook nog dat ie wegschiet op t end. hahahahaha
Laat maar vast wel mooie foto's van Willem zien hoor. En reageer later maar haha.
Ik heb vandaag gesprongen met mijn springlinger! Ik ben super trots op hem. Binnenkort gaan we naar de springles. Ik zal dan wel mét zadel mee doen Ben benieuwd wat de mensen gaan zeggen als ik met een Haflinger in de paardenspringles aan kom zetten. Niemand weet dat James zo kan springen. Dus ben erg benieuwd hoe dat gaat hahaha! Zal ze nog verbazen
Dankje Heb de afbeeldingslocatie volgens mij veranderd, maar kan mijn bericht niet meer aanpassen! Dus plaats hem even overnieuw.
En even voor de hindernis poseren. Hier nog met gele hindernisbalk. Die balk heeft James perongeluk gesloopt...
Maureen_M
Geplaatst: 11-04-14 10:54
Is het niet slecht om zonder zadel zoveel / hoog te springen ?
Chasey
Geplaatst: 11-04-14 11:42
We hebben het niet zomaar 'even' gedaan. Maar hebben hier echt naar toe moeten werken. Dus nee, ik denk niet dat het slecht is. Als ik na elke sprong op zijn rug klap is een ander verhaal, maar ik doe dit zo vaak dat mijn zit na de landing ook goed is
edit: Deze week heb ik dan toevallig 2 keer gesprongen. Zondag en donderdag. Normaal houden we heb bij 1 keer in de week. Maar ook lang niet altijd hoor. Soms een week niet. Of alleen wat sprongetjes tijdens een buitenritje.