Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Behalve het een beetje gezellig houden en met respect met elkaar omgaan...
. Ik hoop dat het iets erg leuks is voor je!
Hier ook rustig op de bank vanavond, ben heel moe! En lastig, arm vriendje!Is trouwens iets positief hoor, ik PB je even._sab_ schreef:@Lore: Je maakt me wel een beetje nieuwsgierig met je geheimzinnigheid. Ik hoop dat het iets erg leuks is voor je!
En op jacht naar een lening, succes!! Leuk rondje heb je gelopen met Formera.
Bedankt voor je lieve reactie. Ga straks even je jaaroverzicht bekijken.
@Sandrina: Wat stoer van je! Ik hoop dat het weer een beetje mee zit en je een lekker ritje kunt maken zondag!
@Annemarie: Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat en dat jullie zo lekker aan het werk zijn. Heb je een doel of streven waar je naar toe wil werken?
@Kim: Hier ook regen en somber weer, jammer hè?! Veel plezier bij aquazumba, hoop dat je schouder morgen beter is. Hihi kan me voorstellen dat Nelleke het helemaal niet zo erg vind even niets te moeten.
@Marylize: Welkom!
Sabrina en Harry
Vanmiddag even heen geweest. Heb hem even uit het land gehaald. Klein rondje gewandeld. Harry was erg nat en vies, niet ideaal om te gaan rijden.
Heb hem even ingefluisterd dat hij zaterdag gaat verhuizen.
Mijn verhuisplan, voor zo ver mogelijk en nodig gemaakt. Zodat zaterdag alles zo rustig mogelijk verloopt voor beiden.
Nu eindelijk een avond geen verplichtingen, dus ik plof mooi op de bank!
ja gelukkig ga ik verhuizen want het was er erg onhandig allemaal waar ik sta ( geen elektriciteit, geen waterkraan, verre afstand enz.) dus behoorlijk veel redenen om te verhuizen. ik vind het idd erg spannend om te verhuizen met mijn paarden, vooral omdat het de eerste keer is dat we verhuizen.
ja hoop dat ook heel erg, want het is natuurlijk maar de vraag of je het daar wel naar je zin zult hebben. en natuurlijk is het weer erg wennen voor de paardjes als ze weer op een nieuw plekje komen te staan! hoop het ook voor allemaal dat het goed verloopt.
eerst even uitgemest want wat hadden ze er weer een bende van gemaakt
daarna normann heeerlijk gepoetst en geknuffeld
en nog even gestapt met hem. daarna ze lekker gevoerd en weer naar huis gegaan, dus dat was het weer voor de paardjes vandaag
. Prima hoor, want die staart en kast zijn mijn ding niet haha.

dus ja heb nu vanaf vanmiddag heerlijk vakantie, dus ja in de tweede week van de vakantie gaan we dan eindlijk verhuizen
whaha zou ook typisch iets voor mijn shetlander zijn.
. dan gaat de lucht erweer uit.