Gave foto's allemaal zo op het strand! Woon niet eens zo ver van het strand dus zou daar ook echt eens heen moeten! Echt gaaf om te zien hoeveel leuke maar ook verschillende Haflingers er zijn!
Marlis
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-12 11:01
Maaikee43: Knappe haflinger. Yvank_: Damella aan het vliegen. Wendy_Chewie: Leuke foto's. Charlotte_L: Leuk op de heide
_Aurora_
Geplaatst: 07-08-12 11:17
pag. 42: Eline: fijne vakantie! Horsii: leuke foto's van peeps! M_hartje_M wat balen dat je niet kan rijden zeg! wel een super leuke veulen foto! Laura: gaaf hoor zo springen! Linsey: dat crossen lijkt me echt zoooo leuk om te doen! Kanjer is leeeuk! en gezellig zo op buitenrit! pag. 43 Pino heeft een gaaf kleurtje zeg! Fee: super mooie blackfoto! Nathalie: echt een hele gave vlecht! Marliesfloor: lekker zeg zo op het strand! Yvank: ze blijft echt knap Zazalover: super dat je een plekje voor haar hebt kunnen vinden!
pagina 44 Charlotte: heerlijk zo op de hei Yvank: haha echt grappig! Bo: ookal een mooie vlecht
Oryani
Geplaatst: 07-08-12 11:19
Haha, die Damella Maaike, ik dacht al, Hé, Bo hengst? Heb ik dat gemist? Haha!
Maaikee43
Geplaatst: 07-08-12 12:12
Wendy_Chewie schreef:
Haha, die Damella Maaike, ik dacht al, Hé, Bo hengst? Heb ik dat gemist? Haha!
Haha
hafjesliefde
Geplaatst: 07-08-12 18:15
Wauw leuke buitenrijfoto's en lekkere manen zie ik voorbij komen! ( ) om Aladin wat afwisseling te geven met longeren, zijn we nu ook aan de lange teugel begonnen! *hier trouwens in eskadron outfit *
Oryani
Geplaatst: 07-08-12 18:23
He, is dat de eskadron berry? Zo ja, waar heb je de bandages vandaan?
Wauw, prachtige foto's allemaal! (: Ga straks even reuze commentaar post doen, yeah! ;D
Hihi had even een wat rondhangen klooien dagje (: En had met draven en galopperen idd een selfmade neckrope om aka mijn geknoopte touwtje xd En ik zit als een strontzak xd
Nathalie83
Geplaatst: 09-08-12 00:11
@charlotte_l, heerlijke heide foto's @Yvank_, Damella neemt een loopje @hafjesliefde, mooi roze is niet lelijk!! @love_urla, lekker gesprongen @xMerleLove, je zit niet als een strontzak! je zit gewoon verkeerd om!!
Ff een test foto.. (sinds vandaag aan de Photobucket ) Luna haar verzameling tot nu toe (en ze is nog maar 4jr )(voorste 3 links zijn van wedstrijden, rest allemaal van keuringen ) (mmm geklooi met formaat maar het is gelukt
Kyra 1 jaar en 4 maanden. En nog steeds een maatje pony van halster al lijkt haar hoofdje hier groot.
Der groei staat een tijdje stil. Er was helaas een flinke bloedworm besmetting geconstateerd in mestonderzoek. Dus toen we terug waren van vakantie met Peep gelijk ontwormt afgelopen vrijdag en volgende maand weer een mestonderzoek.