Gefeliciteerd met Kyra! Mooie voorjaarsfoto's komen er voorbij Damella vind ik een hele mooie merrie, naar mijn smaak precies goed qua bouw en er zit ook nog eens een prachtig koppie op. Vind dat jullie ook een erg leuke combinatie zijn Yvanka. De foto's van Nienke vind ik altijd erg leuk om te zien, plezier spat er vanaf!
Lijkt indd zo ,door die knik in mn polsen die ik weer heel snel af ga leren. Thnx
Marlis
Geplaatst: 31-03-12 13:36
Peepsie wordt al een heuse sportpoownie, geen idee wat ik met mn handen doe houdt ze iig zoals het niet hoort. Heb gister mn seahorse oud, lipica's opgehaald dus volgende keer foto helemaal in het bruin
Kyra gisteren op haar verjaardag.
Faringo
Geplaatst: 31-03-12 13:38
Storm is lekker los geweest vanmorgen...even energie kwijtraken Hij staat trouwens al op rantsoen en krijgt nu weer meer beweging (kon niet ivm kreupelheid)
Leuke foto's van Storm, wel aan de dikke kant. Maarja die haflingers worden al dik van lucht.| Met meer beweging dalijk zal het er wel weer af gaan, peeps wordt nu veel gereden en je merkt het wel.
Ja hoor straks weer dagelijks goede beweging en eind april met graasmasker de wei op en dan komt het wel weer goed. Storm staat normaal 3 uur (of meer) buiten op kale grond en word dan ook nog 1 uur of langer gereden. De afgelopen bijna 4 weken had hij boxrust tot uiteindelijk een uur stappen per dag...tja en het resultaat daarvan is wel bekend inmiddels