Ik doe sewes een bijleespost, maar hier alvast stenzo nog een keer! er vragen vele zich af of stenzo wel een zuivere haf is omdat hij typische appaloosa oogjes heeft En zijn mooie bles!
_Zeppelin
Geplaatst: 14-12-11 20:15
xDaantjxx schreef:
Maribel: Wat een flinke haf! Hoe groot is ze?
Uhm, ze is nu 11 jaar en de laatste keer dat ze gemeten is was ze 4jaar ofzo? En toen was ze 1.43 ofzo Denk dat ze nu toch wel 1.48 is
DDW1190
Geplaatst: 14-12-11 20:25
djuulsie schreef:
Waarom twijfel je DDW?
Ik heb al een paar maanden het gevoel dat we steeds minder een klik met elkaar hebben. Ik probeer het wel te onderbreken en ben er ook bijna iedere dag, dus daarvan is het niet! Maar het is meer een gevoelskwestie voor mij
Stenzotje
Geplaatst: 14-12-11 20:31
Pag 41; Zazalover; Die 2 lijken verdacht veel op elkaar! Silkaay;Wat een mooi hafje en een mooie sprong! Lisaaahtjuuh; wat een mooie haf!;o xDeena_;Amai seg springen met een westernzadel, wel een mooi beestje! xmissdaphx; wowie die frou Judith94; Op die 2de foto staat Mirabel mooi!
Pag 42; Viet; Taar was idd heel blij zo te zien! Evelyne; Wowie! dat is nu pas een mooie haf! marlies405; Die had er zin in ;D Rianne; mooi hafje! xdaantjexx;Dat 1ste hafje is een lief ding seg! Kayleigh_; Oooh!
Pag 43; Marlis; Mooi! wendy1987; Dat hoofdje op die 2de foto! Horsii; mooie hafjes! _kaWi_; Die manen!;o astwice; dat is nu het het heerlijke aan de zomer se! mooie haf! Evelyne; opnieuw, wat een prachtige haf! Wendy1987; Een zeer interessante spiegel! DDW; wowie!
Ik weet niet zo goed hoe ik foto`s plaats dus ik hoor dat het zo lukt. Mijn 2 hafjes
djuulsie
Geplaatst: 14-12-11 21:39
als je er [img]voor%20en[/img] achter zet, krijg je de foto
Naskapower
Geplaatst: 14-12-11 22:24
hoezo bijleespost, jullie posten te veel pagina 39 @Nagano wat een bos manen @bo123 leuke foto @doei wat is ze licht van kleur nu idd een barbie
pagina 40 @Marlis pech voor peeps @Farolover leuke pony @Faringo die bovenste foto is echt leuk
pagina 41 @Zazalover d'r zoon is idd knap @Silkaay maar die is ook leuk @lisaaahtjuuh leuk @xDeena_ gaaf een western haf @Arabiertje* (ik reageer maar even op de foto's in je topic) wat een prachtig hoofdje heeft ze @XmissdaphX wat is hij donker, hij zit echt helemaal onder de appeltjes < 3 @Judith94 die 2e foto is leuk.
pagina 42 @Viet vrolijke taar, de energie spat van de foto af ^^ @Evelyne dat is pas een mooie blackfoto @marlies405 het weer is nu echt niks he @Rianne_ ze is leuk @xDaantjxx op die bovenste foto kan je bijna niet zien dat het een haf is @Kayleigh_ echt een haflinger hoofd, leuk
pagina 43 @Marlis het bevalt peeps daar wel ofniet? haha @wendy1987 op de 2e foto heeft haar hoofdje wat weg van die van "mijn" hafje @horsii kyr lijkt wel een knuffelbeer @lisaaahtjuuh ik dacht even dat het dezelfde foto was als op 41 maar dat viel mee @_KaWi_ op deze foto is het in iedergeval geen varken maar een leuke haf @astwice ik krijg spontaan zin in het voorjaar @Evelyne haf blijft leuk @wendy1987 ze is gewoon jaloers op die knappe poown in de spiegel @DDW1190 dat achterbeen
pagina 44 @Silkaay echt een lieve foto @Stenzotje gaaf oog! @Change3x hoezo is die nieuwschierig? @Tinus1 leuke poown
Tinus1
Geplaatst: 14-12-11 22:48
Geweldig!!!!! het is gelukt!!
Naskapower
Geplaatst: 14-12-11 22:49
zo waren haar manen toen ik met haar begon
oktober 2008 begon ze flink te schuren (binnen een paar weken was er bijna niks meer over van haar manen en toen hebben we het er helemaal afgehaald. (de enige lange haren die ze nog had heb ik nu op m'n kamer hanger, was 30 cm) http://imageshack.us/photo/my-images/215/dsc06328f.jpg/ (ze had nog geen milimeter manen over na het scheren)
En dit is hoe haar manen dit voorjaar waren (nog geen 3 jaar later) let niet op mijn charmante outfit... we hadden wedstrijd en mijn witte kleren zaten er onder
edit: zie ook hoe haar voorpluk gegroeid is (trots:D)