Kayleigh_ schreef:Hoi Haflinger liefhebbers!
Ik was al een tijdje op zoek naar een HK topic voor Haflingers, maar kon hem nergens vinden, tot vandaag!
Zou ik me mogen aansluiten bij jullie groep?
Ik zal mezelf even voorstellen! Mijn naam is Kayleigh, 19 jaar oud en woonachtig in Terneuzen. Ik ben in september begonnen aan de opleiding Communicatie op de Hogeschool Zeeland en dit bevalt me erg goed! Verder ben ik caissière bij de Albert Heijn hier in de buurt en fotografeer ik ook erg graag en veel!
Ik mag mij sinds maart dit jaar de trotse verzorgster noemen van Ivar, een knappe Haflinger ruin uit 2001. Hij is nogal groot geworden, namelijk 1.57m. Met Ivar doe ik veel aan grondwerk en sinds een kleine 3 weken rijd ik ook op hem. Grondwerk doe ik met hem omdat hij zijn kracht nogal weet te misbruiken. Onder het zadel doet hij dit dan ook, hij durft makkelijk uit het niks een rotbok te geven en in versnelling 5 te schieten en dan is het echt even slim aanpakken! 
Verder is het wel een 'liever-lui-dan-moe' paard en erg aanhankelijk en knuffelig, dus die grappen van hem neem ik maar voor lief!

Verder staan er op dat adres nog een Dravermerrie, waar ik ook mee rijd. Zij heet Romy en is 18 jaar oud. Ze is echt een lieve seut, een paardje uit duizenden. Heeft niet altijd even veel zin om te werken, durft dan ook makkelijk 20 minuten 'kreupel' te lopen, maar als je haar dan doorpakt loopt ze erg fijn!
De eigenaresse heeft ook nog een wedstrijdpaard, Kila. Zij is 19 jaar oud en soms rijd ik ook op haar. De eigenaresse vindt het belangrijk dat ik verschillende paarden onder mijn kont heb, plus ik kan op Kila feilloos aanvoelen welke hulp bij welk trucje hoort, dus dat is wel gaaf. Kila heeft ZZ-dressuur gelopen en staat super aan de hulpen.
Ivar en Romy zijn een soort van 'van mij', de eigenaresse doet daar niks mee omdat ze al blij is als ze Kila kan rijden. Wel de lusten, niet de lasten, zeg maar. 

Romy, Ivar, Kila.
Dan verzorg ik ook nog op een ander adres, waar alleen maar Friezen staan. Op dit moment zijn daar twee veulentjes en de derde is op komst, dus op het moment zit ik daar ook zeer regelmatig lekker in de wei met mijn camera!
Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag, het lijkt me leuk om met jullie mee te posten!