aww wat een knuffelhoofdje zeg! je zou niet denken dat ie nog volop in de rui is!!
Hafje81
Geplaatst: 03-05-11 20:39
maika, soraya, Alvaro, willem .. en al de rest van de laatste pagina's.. allemaal supermooie hafjes!!!
Ik kan het niet laten, maar hier toch ook nog een paar foto's van Arnootje..
Naar een vriendinnetje aan het kijken in de nabijgelegen weide:
beetje verwaaid, maar vond hem toch nog leuk:
marlies405
Geplaatst: 03-05-11 20:47
@ Amazone77Dat kleurtje van Willem, blijf me d'r over verbazen, zo mooi Van mij mag je dr nog 100 plaatsen hoor @E_Nalanta Mooie foto's weer van Shilas! @Sodeletuut Lieffie die Alvaro @dancer_ Poets jij je ook helemaal een ongeluk...? @hafje81 Mooie jongen hoor! Mooi donker van kleur
Kanjer vandaag net uit het land, ff uitbuiken in de paddock, na heel de dag op het weiland.
Van het weekend weer km's gemaakt, over 3 weken samen op vakantie We gaan mee doen aan de paarden4daagse in Kootwijkerbroek. Samen met Sanne en Toon (sanne2000 hier op bokt) Super veel zin in!
Wauw wat een super mooie kleur heeft Willem! Zo heb ik er nog geen eentje gezien! De foto's zijn echt helemaal top en met het zonnetje op zijn mooie vacht komt hij mooi tot zijn recht. Goed uitgekozen lokatie
dank je wel dames voor de leuke reacties op willem zijn foto's.
die alvaro,volgens mij is hij naar iets heel intressants aan het kijken. dancer is flink aan het borstelen. arno heeft zo de zelfde kop als zijn vader,kei leuk zeg,ik zal de foto's aan henk laten zien,zal hij heel leuk vinden. wat een schatje is kanjer,hij kijkt zo lief........of vergis ik mij? nathalie,wauw mooie geboorte foto,wie is de vader van het veulen? morgen weer nieuwe mooie foto's!!!
Ooh, wat een praht peerden staan der weer op! Gisteren weer heerlijk met Tara gereden. Voor het eerst balkjes gedraafd. Ze deed natuurlijk alsof ze het al jaren deed .