Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zolang ze ook vaak wel goed recht te krijgen is maak ik me er niet echt zorgen om.
.
(Nog helemaal niet vloeiend en soepel, maar ze hield de juiste buiging en nam haar buitenachterbeen mee onder de massa)

Heerlijk altijd die oortjesfoto's! Misschien dat haar gewicht haar een beetje in de weg zit? Ik oordeel natuurlijk vanaf een foto, maar ze is wel zo zwaar dat ik me dat wel kan voorstellen zeg maar.
Wel leuk dat ze dat dan zo fanatiek uit.

Komt goed! Klinkt ook heel goed met die instructeur van jou, zoals die meedenkt. Wat staat ze ook zo knap te wachten op de foto trouwens!
Moh wat dapper ook dat ze alles zo goed deed, zelfs de sluis! Tja, die hekken heb ik ook al tegen mezelf gehad, da's echt vreselijk 
Die denkt "Wat zit die mij hier als een kleuter te behandelen, ik kan álles!
Ik was ook supergelukkig dat ik toen nooit meer moest teruggaan, hahaha. Dat ziet er helemaal goed uit zeg! En dat bospad, daarvoor zou ik graag over asfalt gaan 
Ik moest ze echt even kalm houden zodat ze ze er niet allemaal zou uitritsen. Vandaag lijkt haar kleur er wat egaler uit te zien, net zoals de eerste keer dry needling een paar jaar terug. Dat klinkt zo achterlijk, maar dat is écht, die verandert na acupunctuur en dry needling gewoon van kleur

ik duim alvast...

ik lees met jullie mee hoor.. Maar is soms te veel om te onthouden en op antwoorden, ben niet echt een schrijver_O- CandyArmando schreef:Hey hey na lange tijd zat ik gisteren weer op m'n haffie.. Ik vertrok en had enorm de zenuwen.. Maar wat ging dat super!! Ik heb zoooo genotenik lees met jullie mee hoor.. Maar is soms te veel om te onthouden en op antwoorden, ben niet echt een schrijver_O-