ik ben weer druk aan het tekenen, morgen even weer op stop want dan weer een week stage![UK] knapste veulen van 2012
Er zit geen Divoza in Groningen, alleen in Leek. Alvast sterkte daar, vind het de vreselijkste ruitersportwinkel/filiaal die er bestaat. Tenzij je met briefjes gaat wapperen of binnenkomt met je pappie en mammie met veel geld.
Ej zit hier in de buurt in de zomer ben ik er altijd erg vaak te vinden Nu valt t wel mee! Ben deze maand nog niet geweest, vorige maand 2x
Klopt, maar ze gaat naar de Divoza. EJ ben ik helemaal fan van! Word daar áltijd vriendelijk geholpen en zijn gezellige mensen die daar werken.
is er ook wel is iemand bij Peerke Ruitersport geweest??? op de site is het vet goedkoop allemaal... dus wil er graag een keertje naartoe
Uhhhmmm, geen?? Haha ben niet zo van die kleurtjes Maar als ik er 1 van die 2 moest kiezen, dan de onderste!
Die zwart met blauw!Die roze is een beetje te roze vind ik, hihi Ik koop bijna alles altijd via internet :p
SaartjeNina schreef:Welke zal ik voor Saartje kopen?Allebei even duur [ Afbeelding ][ Afbeelding ]Die met blauw! Roze is beetje te vind ik
naahh wat heeft iedereen tegen die roze?:( okee nou ben ik wel heel erg overdreven roze gek maar dan nog
Ik hou ook van roze hoor!Maar me hoofdstel, zadel laarzen enzo wil ik noet in het rozeIk vindt ej ook leuker dan divoza!
Ik hou ook van roze.. mijn stoere haflinger ruin heeft er ook aan moeten geloven Maar wat faithjee al zegt: niet voor hoofdstel/zadel of rijlaarzen