Ik wou vandaag zo'n Jobhurtrijbroek halen.. Niet te krijgen hier.. moet k naar een western winkel.. Echt geeeen idee of die hier ergens zit in de buurt.. Moet ook nog nieuwe western singel hebben.. ook niet te krijgen hieer.. dus toch maar eens gaan zoeken naar zo'n winkel in de buurt..
Nathalie83 ik weet dat we bij ruitersport veendam jobhurtrijbroeken hebben maar westernsingels weet ik niet misschien bij animo op zuidwending is allemaal in Veendam
slaap lekker en droom fijn over onze mooie blonde dames en heren tot morgen
joopiexx
Geplaatst: 11-06-10 21:53
Monique; Leuke foto's! Knappe pony! Lijkt een beetje op de pony die ik doe, alleen die is een stuk ouder en veeeeeeeeeeeeeeeel dikker
Alice; Beterschap!
Leuke foto van Farah.
Net wenner gereden, hem even flink doorgepakt. hij was wel een beetje narrig af en toe. Daarna deed hij het wel lekker. Toen nog even met de wagen meegeweest met de staleigenaar dat was ook wel even leuk. Beter te doen als gister, toen was het mega benauwd! Morgen dekens naar een winkel brengen om ze te laten wassen, is hard nodig ze liggen nu in de schuur stinken.
Nou de opruiming van vandaag was nog niet zo'n groot succes, man wat is het lastig mensen te bereiken.. Dan bedoel ik doormiddel van reclame, internet ed. Het blijft gokken wat de beste manier is om mensen op de hoogte te brengen van zoiets Gelukkig zaterdags zowiezo drukke dag altijd Maar ik lekker vrij
Nathalie, die jodhpurbroeken moeten 'gewone' ruitersportzaken ook kunnen krijgen hoor! Wij hebben ze van Jumper King en Horka en volgens mij zijn er wel meer merken die ze hebben.
Wow mooie foto's Monique! Ik ben nog helemaal aan het uitvogelen wat de mogelijkheden van mijn camera zijn en dan hoop ik ook zulke mooie plaatjes te kunnen schieten
Ga nu lekker mn filmpje afkijken en duimen dat het morgen een beetje redelijk weer blijft zodat ik lekker kan rijden
SusaSuus; nee Onze hond is een dekreu. Een kennis van ons fokt ermee maar als we bij elk nestje er eentje zouden houden zou het hier een beetje druk worden denk ik