Haha.. Had op de manege ook al vermeld dat ik Daims z'n manen Lang wil zien maar dat vinden ze niet practisch xD
Nathalie83
Geplaatst: 14-10-09 20:36
Heb niet bijgelezen sorry.. was me beetje teveel deze keer
Ik had vanmorgen weer les met Athos. maar mieters zeg wat was het koud!! Les ging super!! Tosti liep weer als een zonnetje flinke meid Mijn tenen waren echt bevroren toen ik van d'r afstapte.. vanmiddag bij Pien geweest. (had nog steeds koude tenen ) Heerlijk dagje gehad
Oeps.. verhaaltje+foto's... Tot wanneer kan ik nog foto's sturen?
Tot wanneer deze topic loopt, liefst eerder. Natuurlijk
monique1983 schreef:
ben benieuwd wat jullie er van vinden hahaahahaha
Hij is leuk. Ik ga dat bestandje eventjes downloaden.
Mijn pb-tje naar Maaike is ook nog steeds niet gelezen, dus ga zelf even knutselen.
Dus : of zelf collage maken en aanleveren, of losse foto's sturen, ik ga het progie eventjes zoeken en knutselen.
Origineel
Geplaatst: 14-10-09 20:49
Heb je mijn andere foto's later nog gekregen? Kan je er wat mee nu??
joopiexx
Geplaatst: 14-10-09 20:54
Ik moet ook nog foto's sturen, maar ik had ze gestuurd voor een collage, maar daar niets meer over gehoord. Dus anders stuur ik ze van de week nog wel even!
Nog 2 daagjes werken en dan ga ik op vakantieeee!!
Gothic_Tezzy , verhaaltje en foto's Nathalie83 , verhaaltje Joopiexxx , Foto's ( als het goed is staan die nu in pb box, nog niet gekeken ) Muppetmayo, verhaaltje en foto's Flurk, verhaaltje en foto's Stravero, verhaaltje en foto's Prissey , foto's Monique1983, foto's
En dan diegene die nog op de 1e pagina van de nieuwe topic willen.
Ik mis ook nog een aantal quotes, van de pagina's van MM. Heb er twee ontvangen.
De rest is al compleet : Madeira_ , Peelie , Freya , Dieuwke1315, Melody93
Dus nog genoeg werk aan de winkel.
jSophiaF
Geplaatst: 14-10-09 21:48
Peelie schreef:
Maar die vind ik niet leuk... Matador stond er nieteens in...
Oke stuur me maar de foto's incl. het andere "Goud" ... maak ik er ook eentje voor jouw. Schuin of recht blijft een verrassing, hihihihi
Zo na drukke dagen laat ik mijn neus ook weer zien. Vandaag is pebbels weer voor het eerste onder het zadel geweest en ze was super braaf. Ben zo trots op dat beestje.
Pluto heeft een wat mindere dag gehad maar die trekt ook wel weer bij.
Ikke ook... Moet nog steeds foto's maken.. 'k heb morgen vrij *genomen* dus dan kan ik hopelijk wel langs de manege... Tekstje zal nog een probleem worden xD
Foto's, maakt niet uit hoeveel, stuk of 6 - 8. Ze komen toch in een collage.
Gisteren was eerst een lange zit, bla bla bla bla en dat op houten stoeltjes. Daarna een komiek ( is ander woord voor, maar weet niet hoe je dat schrijft ) die de zaak een beetje op de schop nam, op een zeer leuke manier, daarna eten en toen was het inmiddels al weer half voor 8 toen ik alles naar binnen had gewerkt, dus het was tijd om naar huus te gaan. Ondanks de lange zit was het wel een leuke avond. Net even iest anders in elkaar gezet dan anders ( ben de afgelopen 4 keer niet geweest, hahahaha ) En het eten was ook goed, dat wist ik nog van de eerste keer dat we daar waren.
Manlief heeft me meisjes verzorgt gisteren, hapje gegeven, voer klaar gezet en de box opgestrooid, alleen niet gepoetst, hij zei ze zijn niet zo vies, zou mij benieuwen vanavond. En vanavond weer Baco-tje doen ... heb er zin in ....