Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lippenstift staat je nderdaad goed 

Naomi_Haffie schreef:goeiemorgen
Kyyr leuke foto'slippenstift staat je nderdaad goed
wáarmee vetten jullie je hoofdstel altijd in ?
dat zou ik nooit doen
ben ik te voorzichtig voor
Hij was nogal duur en wij hebben allemaal slooppaarden op stal
Behalve die van mij natuurlijk

mijne hangt in een ijzere kast die altijd afgesloten is
en vaak nog onder een doek(kieffer goldline) Naomi_Haffie schreef:bij ons hangtie gewoon an de stal deur. waar ook t halster aan hangt enzoo , daar kantie niet bij![]()
kheb em volgens mij 1 x ingevet :p ;
Babsie_Flash schreef:Moggel!
HAFxGEK schreef:Naomi_Haffie schreef:bij ons hangtie gewoon an de stal deur. waar ook t halster aan hangt enzoo , daar kantie niet bij![]()
kheb em volgens mij 1 x ingevet :p ;
Ja wij hebben ene privéstal en 't hangt gewoon ergens anders aan de muur waar alle halsters,zadel e.d ook hangt kunnen ze ook niet bij
haha Babsie_Flash schreef:Moggel!
Naomi_Haffie schreef:oke. want t hoofdstel heeft nu tijdje in stal gehangen en was nog redelijk nieuw. dus hij is helemaal stijf
; d'r staan 2 haflingers , 3 shetten en 1 arabier. aallemaal van dezelfde mensen
die hjebben de paarden gewoon aan huis, en daar komt niemand bij behalve ik me zusje , en hunzelf 
; kan vanmiddag weer naar stal
, alleen weet niets om te doen, rijden doen we nog even niet denk ik, dlientjuh schreef:ben het verlanglijstje van sinterklaas in elkaar aan het knutselen
wij hangen hem altijd op de plee

Hilde_q schreef:Kyrseltje schreef:Bedankt iedereen!![]()
geen dank
Naomi_Haffie schreef:weten jullie mischien iets leuks om te doen met je paard in de bak ?
Behalve rijden, en longeren