Maar als ik die sigaret bij me mond deed dan kreeg ik het in me ogen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Haha nou het was niet echt vies ofzo
Maar als ik die sigaret bij me mond deed dan kreeg ik het in me ogen
Lous schreef:Heb 2 keer een navelpiercing gehad, maar beide gingen verschrikkelijk ontsteken.
Piercingloosdorien heeft hem nog wel.
Als mijn beugel eruit is ga ik voor een tongpiercing
Anseltje schreef:Lous schreef:Heb 2 keer een navelpiercing gehad, maar beide gingen verschrikkelijk ontsteken.
Tongpiercing lijkt me ook vet, maar als die gaat ontsteken ofzo
Lijkt me verschrikkelijk
Navelpiercing mag ik ook, maar vind ik dood eng
Lous schreef:De klem doet meer pijn dan het piercen zelf. Je voelt de klem en dan zit de naald er zo doorheen. Valt echt reuze mee en heb zelf een gigantische naaldenfobie
Lous schreef:Heb 2 keer een navelpiercing gehad, maar beide gingen verschrikkelijk ontsteken.
Lous schreef:Maar ga naar huis toe.
houdoeixx
Lous schreef:Maar ga naar huis toe.
houdoeixx
Lous schreef:Als je het echt wilt moet je het gewoon doen. Bij de kaakchirurg vond ik het ook niet eng.
Maar een injectie in mijn lijf of bloedafnemn, dat vind ik echt verschrikkelijk. Met een piercing is anders, erin en aan de andere kant weer uit.
Het idee van een naald die echt mijn lichaam IN gaat, daar wordt ik niet lekker van
Anseltje schreef:Leuke piercings suus, maar ben je niet bang dat die hangertje er snel afvallen ofzo?
Ik ben btw ff ijsje halen
Anseltje schreef:Tongpiercing lijkt me ook vet, maar als die gaat ontsteken ofzo
Lijkt me verschrikkelijk
Navelpiercing mag ik ook, maar vind ik dood eng
Anseltje schreef:whaha maf
maar opzich wel geruststellender dan zo'n gevaarlijke piercingshop