Oortjesfoto's, ik ga alleen! Ik ga even naar mijn eigen dorp rijden en dan daar naar het bos. 4,4 km heen, 4,4 km terug. Mijn moeder komt alleen even als we langs het stoplicht willen. Abby wordt altijd een beetje enthousiast bij dat stoplicht (stoplicht = bos in haar ogen) en dat kan gevaarlijk worden zonder dat iemand haar even vasthoud. En zelf erop en eraf, tja. Dat wordt hem ook niet echt. Wordt de eerste keer met z'n tweetjes.
Hier ook lekker gereden! Hoppa kop tussen de benen & 4kant omhoog stuiter stuiter... En gassen maar "Heerlijk" ritje dus ahum.. Verder ging t heel goed, trots op die kleine angel!
Ik wil ook buitenrijden Maar ik had gezegd dat ik niet meer alleen zou gaan en daar blijf ik voorlopig ook bij, alleen is er niemand die gaat buitenrijden D: Noooooo Het is zo'n mooi weer. ik wil oooook xd
Ik moest samen met mijn ouders saaie dingen bekijken Onderweg kwam ik wel overal koetsjes tegen met paarden ervoor, dus heb genoeg paarden geknuffeld Waren alleen geen haflingers
svb16
Geplaatst: 23-02-14 16:39
Het is inderdaad prachtig weer voor een buitenritje, jammer dat ik moet leren vandaag
Ik zou strand kiezen... Dat komt omdat ik genoeg in de natuur kan rijden, en nog nooit op het strand ben geweest. Maar ook gaaf dat je in de zomer na Ameland gaat!
PeerAppel
Geplaatst: 23-02-14 18:54
Ik heb mijn 8 kilometer lange rit gemaakt hoor, heb nu al spierpijn. Was wel heel leuk, Abby had er eerst niet zo'n zin in. Dus de eerste 2 kilometer ging ze sloffen en lagen we een keer bijna op het asfalt doordat ze haar benen niet optilt. Uiteindelijk kwamen we mijn moeder tegen bij het stoplicht en die heeft ons erover geholpen (Abby vind stilstaan voor een stoplicht nog heel moeilijk). Toen ben ik doorgereden naar het bos en wat werd ze daar druk! Ze ging ook opeens helemaal vanzelf aan de teugel lopen enzo. Helaas was het graspad waar we normaal galopperen 1 grote modderboel dus daar niet gegaloppeerd. Een stukje verderop ging ze heel hard draven, dus in de berm naast het pad even laten gaan. En toen mijn moeder een berichtje gestuurd dat ik weer naar het stoplicht ging, zij heeft me er weer over geholpen. Toen op de laan van stal (heel lange oprijlaan) en dan in de berm nog even laten draven en ook ein-de-lijk even uit laten razen. Was heel geslaagd dus. Eerste keer alleen ook nog, ging prima. Alle auto's gingen keurig afremmen (is helemaal niet nodig maar okee) en alle mensen in het bos lijnden hun honden aan (ook niet nodig!)
Noa, ik zou strand kiezen. Denk dat stranden in Malta mooier zijn dan Nederlandse stranden.
Bij mij ging het rijden erg goed. Vandaag voor het eerst buiten met rubber pelham bit gereden (ik weet t, ben er ook niet trots op), maar het ging super. Hij was poeslief.. hopelijk kan ik van de zomer weer met mn dubbel gebroken trensje op pad.
Morgen word het weer zo'n lekker weer... en ik heb vrij, dus wie weet ga ik morgen weer
Ik zat/zit er ook nog aan te denken een pelham te halen voor buitenritten. Nu ga ik niet meer alleen, dus ik moet nog even kijken of ik m ook nog echt nodig ga hebben. Wat nodig is is nodig. Je moet geen gevaarlijke situaties creëren als je het ook tijdelijk op kan lossen met een ander bit Ben dr ook geen voorstander van, maar als tijdelijke oplossing kan het prima werken hoor!
Noa, kiezen wat je t leukst vind!! Vind bos en strand allebei geweldig
Ben niet meer in Eindhoven geweest! Ben 3 shirts, vest en paardrijbroek gaan shoppen! Vd week nog even 1 rijbroek bij ej halen. En de zomer kan beginnen!!!!
Ik ga met de trein naar groningen naar die hele grote divoza om inkopen te gaan doen. 5 uur in de trein zitten, pfffff. Ik ga waarschijnlijk volgende week zaterdag