Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
farahtjuh schreef:Vervelend rox
gister verjaardags kadotjes gekocht voor mijn verjaardag.
heb van mijn opa en oma een mooi anky halster en bandages en van me paps en mams
het bij passend shabrakehet is de nieuwe zomer kleur van 2011 helemaal happy
Vandaag weer effe rijden morgen dameszadel oefenen voor het eerst met 8tal ben benieuwd
maandag heb ik presentatie op school over mijn stage stresssss
verder niet veel te melden
Oja kitzbi ik zal je dat wel effe pben vanavonden daan ook nog effe
horsii schreef:Tiso schreef:oke, heb je verder daar van een beschrijving bij?
Dat waar je op zit, het zitvlak kan je gewoon loshalen dmv klittenband en daar zit het voorboogje(aan de voorkant waaar nomaal een boom zit)
Manderyntjuh schreef:lekkerding
kitzbi schreef:Het zit me ook niet mee
Mijn eerste operatie was 2009 een kijkoperatie en daar kwamen ze achter dat mijn kapsel bijna door midden was dus hebben ze 2 krammen in gezet en daarna 6 weken in de sling en 2 x per week fisio...
Helaas kreeg ik mijn arm niet meer omhoog..
Dus in febr 2010 werdt ik weer geopereerd en kwamen ze erachter dat ik verklevingen had tussen mijn kop en schouder kapsel... daarna 4 weken in de sling en 2 x per week fisio...
In december 2010 kreeg ik zoveel pijn dat ik dus weer na de arts ben geweest en die heeft me dus door gestuurt na zijn collega en van die moest ik 2 weken terug eerst contrastvloeistof in mijn schouder gespoten en daarna onder de MRI..
Helaas wou dat contrast niet en ben ik dus zonder contrast onder de MRI gegaan vandaag kreeg ik de uitslag en Mijn banden zitten aan mijn kapsel vast en 3 scheuren in mijn kapsel dus dat gaan ze weer vast zetten overgens kan ik nog steeds mijn arm niet gebruiken bijna,Krijg hem nog niet omhoog..
Dus binnen nu en eind mei wordt ik voor de 3e keer geopereerd en dan weer 6 weken in de sling en 2x per week fisio...
En misschien Kitzbi toch niet drachtig baal er wel van maar het is niet anders...
Volgende maand moet ze dan maar weer op date
Flurk schreef:vandaag in Ouddorp een dressuurproef gereden (soort clinic)was heel erg leuk en leerzaam.
Er gingen wel wat dingen fout maar daar werd ik netjes op gewezen en pony zag spoken in de rijbaan en dat maakte het ook best moeilijk.
Maar we hebben geleerd dat je zweep niet mag overpakken en wat nuttige tips gekregen dus zeker de moeite waard en zakje snoepjes gewonnen.
Na de proef is mijn groom nog even gaan dresuren en daarna gaan bos crossen.
Denk dat ze wel 4x het bosje daar gegaloppeerd heeft
Flurk schreef:vandaag in Ouddorp een dressuurproef gereden (soort clinic)was heel erg leuk en leerzaam.
Er gingen wel wat dingen fout maar daar werd ik netjes op gewezen en pony zag spoken in de rijbaan en dat maakte het ook best moeilijk.
Maar we hebben geleerd dat je zweep niet mag overpakken en wat nuttige tips gekregen dus zeker de moeite waard en zakje snoepjes gewonnen.
Na de proef is mijn groom nog even gaan dresuren en daarna gaan bos crossen.
Denk dat ze wel 4x het bosje daar gegaloppeerd heeft
horsii schreef:man van stal zei net via hyves het volgende :
peeps had het weer zwaar vanavond, lag te steunen en te kreunen maar ging tussendoor toch nog effe wat eten.
eridinges schreef:Sterkte voor peeps!
Arm dier, wanneer moet ze bevallen?
Vandaag voor het eerst sinds maanden weer gelest en het ging super goed!
Moet veel consequenter worden met de rem. Ze moeten terugkomen wanneer ik dat wil en du wordt ze sterker en sterker.. maar het ging goed gelukkig! We gaan hard aan de bak.
Gaat er iemand nog wat leuks doen vanavond?
Ik ben gisteravond weg geweest en ben verrot dus we hebben visite en dat was het![]()
vriendje is naar de bios.