Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
duurt nog ff hoor! 
(is de grootste transactie die ik ooit in mijn leven van mijn eigen centjes heb gedaan
). Vanaaf nog ff een nieuwe mob kopen, wou m eigenlijk laten repareren maar als ie niet onder de garantie valt repareren ze m wel, en dat kost zoiezo 95 euro:p kan je toch een leuke nieuwe telefoon voor halen:p
echt heel vervelend maar t is wel een leuk liedje
Het is weer vrijdag van robert leroy!!

)

en de eerste blauwe plek is binnen
Avalon heeft de tik dat als ie aan het drinken is, hij met z'n linker achterbeen slaat
Maarja.. ik was Nora haar manen aan het borstellen.. 1 ding weet ik wel.. z'n hoefjes zijn al goed uitgehard
Zal vanaaf nog wat foto's uploaden.. moet nu aan het werk..
in mijn foto topic staat berichtje voor isabel

mevrouw heeft wat anders bedacht dan onder mij uitrennen: lekker sloom doen hahaha
. Nouja, komt allemaal wel goed. Iedereen biedt aan: zou ik op je paardje rijden? Maar wil het voorlopig zelf doen (owja hoe arrogant, maar denk dat ik het wel kan met de juiste begeleiding van mijn instructrice). Of nou ja.. misschien ook wel niet.. begin soms wel te twijfelen aan mezelf.. Of ik goed genoeg enzo voor Madeira ben.. heb wel is gehoord dat ik niet zo super op dur pas als combi en dat ik helemaal niet oefeningen kan doen die Madeira kan. Maar is eerst vertrouwen opbouwen niet het allerbelangrijkste?
(nouja op foto's kan ik wel zien dat ze mooi is, maar goed iedereen vind zijn eigen het mooiste denk ik). Maar ze is de allerliefste, en super goudeerlijke merrie 
VERDOMME
mijn alles, mijn mooiste, mijn liefste