lotteluvah schreef:mieske schreef:Zelf veters strikken was er niet bij
Na al die verhalen he wil ik geen kind meer
Dan zal ik je de details van mijn bevalling maar besparen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:mieske schreef:Zelf veters strikken was er niet bij
Na al die verhalen he wil ik geen kind meer
mieske schreef:Dan zal ik je de details van mijn bevalling maar besparen
lotteluvah schreef:mieske schreef:Dan zal ik je de details van mijn bevalling maar besparen
Die hebben we op school al onder handen genomen
Judibo schreef:Ik had hier nog een maand of 2 te gaan hoor mieske
mieske schreef:Nou geloof me, bij mij ging alles mis wat mis kon gaan..
En dat zul je heus niet allemaal op school hebben gehoord
lotteluvah schreef:mieske schreef:Nou geloof me, bij mij ging alles mis wat mis kon gaan..
En dat zul je heus niet allemaal op school hebben gehoord
Nou ik heb de meest sappige verhalen aan moeten horen
mieske schreef:Ook over gescheurde hechtingen, vacuumpomp ect ?
lotteluvah schreef:mieske schreef:Ook over gescheurde hechtingen, vacuumpomp ect ?
Ja
lotteluvah schreef:mieske schreef:Ook over gescheurde hechtingen, vacuumpomp ect ?
Ja
mieske schreef:Geloof er geen drol van
lotteluvah schreef:Maar ik ga lekker slapen!
Daag
Roma_4ever schreef:even een lijstje van wie ik de foto's heb
- jas
-amandie
-babs
-gail (maar zie net dat je foto's het niet meer doen wil je ze ff opnieuw sturen? )
-gitta
-joke
- naomie
-larissa
als ik iemand vergeten ben zeg het maar
maar
viet, emma , moon, tjelsie anne esmee en vast nog wel meer :B FOTO'S !!!!
Celia schreef:Ok, ja ik ben niet boeiend ofzoben gewoon een 16 jarig meisje met zo'n haflingerding haha en ohja, ik woon in België! Spijtig genoeg is mijn merrie door het kruisen met een welsh pony maar 1.42m groot... En is ze te dik (geraak die kilo's niet kwijt!).. Nog iemand last van een te dikke haflinger?
HAFxGEK schreef:Celia schreef:Ok, ja ik ben niet boeiend ofzoben gewoon een 16 jarig meisje met zo'n haflingerding haha en ohja, ik woon in België! Spijtig genoeg is mijn merrie door het kruisen met een welsh pony maar 1.42m groot... En is ze te dik (geraak die kilo's niet kwijt!).. Nog iemand last van een te dikke haflinger?
welkom
Nouja nu wel
Stolz was vannacht uitgebroken en heeft de wortelzak + de halve bikston leeggegeten
Was niet grappig..
mieske schreef:
HAFxGEK schreef:http://img250.imageshack.us/img250/3352 ... 087dc5.jpg
en m'n moeilijk te ziende frontriem
(die er overigens bij zat)
en ik kreeg er btw ook nog een hoevenkrabber bij
http://img237.imageshack.us/img237/8392 ... 097pw3.jpg
knabbelgirl schreef:
HAFxGEK schreef:
xLariss schreef:
Naomi_Haffie schreef:kheb al wel wat mensen gemeet
maar ik wil jullie meeten
Jotee schreef:Ik moet morgen een paard van een vriendin van me doen.. Mag zelf weten wat, opzich heb ik best zin om te rijden. Maar van de andere kant ook helemaaaal niet. Vraag me af wat ik ga doen!
Judibo schreef:
lotteluvah schreef:Maar ik ga lekker slapen!
Daag
_karin_ schreef:Omg mijn vader gaat nu staan afwassen (geen afwasmachine). Om 23.57
knabbelgirl schreef:nog nooitmaar ik keek altijd bevallingsverhalen met me moeder mee
mieske schreef:knabbelgirl schreef:nog nooitmaar ik keek altijd bevallingsverhalen met me moeder mee
Als ikd ie zie he,
Dan ben ik er jaloers op hoe makkelijk dat bij de meeste allemaal ging
knabbelgirl schreef:trouwens, anne komt niet meer in t topic en ik denk dat tjelsie ook naar t volwassenen verhuist