Wij hadden een andere missie en dat was trailer laden. Toen ik haar kocht liep ze makkelijk de trailer op, maar liep ze er nog sneller af. Na 3 keer hebben we dus gewoon de klep gesloten, bilstang van binnen uit erin gedaan en 3 uur naar huis gereden. En sindsdien niet meer op de trailer gestaan. Ze is geen fan.
Dus vol goede moed vandaag proberen, als ze een middelvinger had gehad had ik deze veelvuldig mogen zien.
Ze loopt tot aan de klep en dan geen stap meer. Met wat lekkers loopt ze best mee tot halverwege en daar wordt het spannend dus dan loopt er weer uit.
Ik heb zelf ook niet zoveel ervaring met trailer laden dus volgend weekend gaat een stalgenoot die grondwerkles geeft het met haar oefenen. Ik ben een weekend weg dus dan kan ze hopelijk mijn geklooi weer een beetje rechttrekken. We komen er vast, maar vandaag nog ff niet
Maar de echte ruiterpaden, de brede voor galop, zijn wel echt goed.

Stoute Roxy hahaha. Wel herkenbaar, vooral bij de vorige. Zo hard draven dat ze tactfouten gaat maken en dan er "per ongeluk" invallen. Monroe is nog te gehoorzaam daarvoor. Die gaat wel hard draven, maar met "kalm" en "nee" blijft hij keurig draven met 18 km/u.
Daar kun je toch helemaal niks mee?

Wat een leuke foto trouwens! Wel echt extra balen dan dat het nadien zo slecht gaat... ik ken het gevoel van er slecht tegen te kunnen. Instant nachtmerries dat ik ze de volgende dag dramatischer slecht ga vinden en dergelijke. Je hebt precies wel echt een plan om het aan te pakken, ik zou veel hulpelozer zijn. Super! 
Zo zie je maar dat ieder paard zo zijn eigen voorkeuren heeft. Snap dat hele anti-bit debat niet zo goed, gewoon anti stang en trens 
Ik ga terug kaarten moeten printen, zeg ik dan, maar dat is ook weer zo lastig...

Ze oogt wel erg groot als je ernaast staat, vooral als er geen warmbloed naast staat. We vermoeden dat ze eerder een kruising is dan een volle haf, aangezien haar gewrichten gewoon zo giga zijn, en haar hoofd is ook echt enorm. Heeft ook veel meer sok dan de gemiddelde haf, en véél grotere hoeven, oeps. Toen een vriendin er met een viering naast stond met haar krielkipje aka kwpner met die prinsessenvoetjes... ja, dat past gewoon in je hand zo'n hoef, en dan is dat paard 1m70

Hopelijk geen koliek!