Zo heb me even door heeeeeeeeeeeeeeeeel wat pagina's geworsteld en veel bijgelezen, niet op iedereen een reactie sorry
Freya, erg mooi die tattoo! Zag in het tattootopic dat je wat commentaar kreeg, maar vind de reden van het op deze manier zetten echt heel mooi! (beetje rare zin, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel).
Die water/zwemfoto’s die ik tegen kwam zien er echt heerlijk uit.. Weer iets wat ik ook ooit nog eens wil doen
Wow die foto’s van Nibbit, prachtig!
Sterkte met Donna, echt niet leuk als je paardje ziek is..
edit: lees dat het al de goede kant op gaat gelukkig
Marjolein, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Leuke dag gehad?
Tezz, heel veel sterkte! Is niet nix om opeens het hele huishouden draaiende te moeten houden! En natuurlijk stage, paardjes en tijd met je ouders doorbrengen..
Maar denk wel aan jezelf hoor, niemand heeft er wat aan als jij oververmoeid raakt! Af en toe gewoon even een lekker “Tezzuurtje”
Naomi, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Leuk paardje hoor!
Westernrijden is echt leuk! Heb ooit van school een 3-daagse cursus gehad en het is zo anders dan het ‘normale’ rijden
Veel plezier in Bosnie!
Weekendje weg was zeer geslaagd!
Waren met een vriendengroep (10 in totaal) en heerlijk genoten van het mooie weer. Ook de sauna in het huisje was errug populair
Wat ook leuk is: een bad vullen, halve fles dove erbij in en dan de bubbels aanzetten..
Het operuimen was iets minder
Maandag op de terugweg Katja nog even een dikke knuffel gegeven en even losgegooid in de buitenbak.. Vandaag mocht ze weer serieus aan het werk en 20 juni gaat ze mee naar Vragender.. Puur voor de ervaring natuurlijk
Nog meer mensen hier die naar Vragender gaan?