Haha jaaa echt he, ik wist niet dat die echt verplicht waren..:p
Uhm, tja ik heb een verzorg hafje, en die staat gewoon bij de eigenaar aan huis.. en hij wil overal graag bij zijn als zijn hafje ergens heen gaat en ik kan niet van hem vragen of dat hij met mij een paar x in een maand mee op wedstrijd gaat want hij is ook al zeker 75 geweest.. en aangezien hij al 2 x perweek met mij mee naar de manege gaat omdat ik dan les heb ben ik zo ook wel tevreden. en inbegin mocht ik ook maar 2 keer perweek naar Arma toe, maar dat werd al snel zo vaak als ik wou en nu houd ik ze zondag gewoon voor hem zelf tenzij hij aanbied om een buitenrid of met de kar te gaan rijden ofzo.. en sinds afgelopen zomer mag ik arma zo vaak rijden als ik wil! dus ik heb het nog best goed zo.. en wedstrijden blijft een droom.. hihi
handschoenen zijn niet verplicht maar het ziet er mooier uit
gewoon rijden en er mee bezig zijn is al leuk, je droom komt vast 1 keer uit! de eigenaar van linn wil wel graag dat ze op wedstrijden gaat, dus ga ook maar 1 keer per maand en dat vind ik ook wel genoeg eerst !
Jaa snap ik! en dat ik geen wedstrijden rijd wil niet zeggen dat ik niet heel erg met de dressuur bezig ben hoor:P nu op t moment zijn we aant oefenen voor de schouder binnenwaarts:p ze pikt dingen snel op en ik vind het heel erg leuk:$
Jaa snap ik en dan gewone wedstrijden? of speciale haflinger wedstrijden?? Haflinger wedstrijden lijken me zo gaaf:$
okee, kvind het echt gaaf dat je dat doet! hoelaat moetje vandaag?? en ik ben na een aantal wedstrijden wel benieuwd naar jou mening, want er zijn er veel die denken afgekeurd te worden omdat het een trekpaard is eigenlijk.. en dat je daarom lagere punten krijgt.. dus laat het me weten hihi
dankje! ik moet om 4 uur pas haha ik denk dat er tegenwoordig wel veel mensen met een haflinger of gewoon een pony tussen de paarden, en ik heb een hele moderne haflinger dus ze zien hem eerder aan als een gewone pony .
maar mijn eerste wedstrijd zaten me punten niet veel lager, was 5de van de 10 en er reed ook nog een andere haflinger die was 2de me 2de wedstrijd weet ik niet, uitslag is nooit onlline gekomen
als je gewoon je best doet vindt ik dat je die punten verdiend
Wie is er zo lief dat die even op mijn profiel wil kijken of mijn foto te zien is?? hihi anders ga ik allemaal fotos toevoegen terwijl het niet zichtbaar is en das een beetje nutteloos hihi