Ik ben in zo rot bui. Na 45 minuten wachten tot er een tram was stopt die terwijl die normnaal hele rit door rijdt naar waar ik nu zijn moet. Staat er wachttijd 20 min op volgende tram:s moet ik nornaal al met heen en terug iets meer dan twee uur reizen word nu heen en terug vier uur denk ik om op me enige vrije dag rot portfolio in te leveren op school ondat er geen stenmpel opstond ergens maandag
Jep Ik en marlis kunnen m optillen, hij komt naast je op de bank liggen , bij je op bed.. Maar vreemde daar moet die niets van hebben. Als er vreemde zijn gaat die naar buiten
Veel plezier roxy ik ga lekker half uur fietse nu naar werk
anous ik zat zo raar naar die foto's te kijken maar dat is peeps haar buikje gister lekker met farah geles net nog even de foto's bewerkt voor de openings pagina moet alleen nog kitzbi denk ik en marlis voor de rest heb ik ze bijna allemaal denk ik pff straks effe naar divoza verjaardag kadotje uit zoeken en verder helemaal niks ben best wel moe
wilde het gewoon strak houden wel heb ik een appart stukje dat ga ik wie wat weetje noemen voor het geval peeps der veulentje er nog niet is en zo weetje wel
in de foto zet ik de de bokt naam en naam van pony met dat kleine verhaaltje wat jullie moesten invullen, ik heb niet bepaalt programma voor het super bewerken *sorry* maar het word vast mooi