dlientjuh schreef:ik ben superblij met mijn wintecje
sorry
kan het niet laten steeds even te lezen
Ga eens huiswerk maken of leren ofzo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:ik ben superblij met mijn wintecje
sorry
Monica_86 schreef:jah maja kan moeilijk elke keer als er zo;n toppic komt nieuw zadel gaan kopen
als jij straks een toppic ziet op bokt dat fryso poedersuiker is, ga jij tuurlijk gauw nieuw zadel kopen
Maar nu ff mijn vraag:
"Ik heb mijn zadel 5 jaar geleden gekocht, dus die is daarvoor gebouwd
Nu is er een toppic over zadels van zadelmarkt (2007!!!!!!!!!!!) Hoe kun jij dan zeggen dat mijn zadel die 5 jaar geleden gebouwd is, netzo is als die zadels die in 2007 gebouwd zijn (die onderzocht zijn)"
En btw uit dat toppic zijn merkzadels, die verkoopt zadelmarkt niet
Babsie_Flash schreef:Anseltje schreef:Heb ik trouwens nog wat gemist, want ik moet iets van pagina 390 teruglezen
een hoop setjes, konijnen en voorbinddildo's
Monica_86 schreef:Die van mij is gepast door een zadelmaker (vriend van instructie). Hij is ook meegeweest naar urk, die winkel en heeft em uitgebreid bekeken!
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:
Zou ik mogen vragen of jouw zadel maker dit zadel heeft aangeraden?
Ik ben benieuwd wat een professioneel iemand daar van zegt.
lotteluvah schreef:Er staat ook een zadelmarkt zadel.
Er zijn trouwens een paar mensen hier op bokt heel fel tegen fryso. Dit komt mede omdat ze dachten een op maat gemaakt zadel te hebben terwijl hun gewoon die dingen uitzochten die jij opnoemde.
Dat vind ik dan persoonlijk sneu als je je daar niet in verdiept hebt.
Ik weet niet hoe het met die zadels zat moon. Ik ben alleen gewoon eerlijk en open hoe ik erover denk.
Girlgamer schreef:dlientjuh schreef:ik ben superblij met mijn wintecje
sorry
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Er staat ook een zadelmarkt zadel.
Er zijn trouwens een paar mensen hier op bokt heel fel tegen fryso. Dit komt mede omdat ze dachten een op maat gemaakt zadel te hebben terwijl hun gewoon die dingen uitzochten die jij opnoemde.
Dat vind ik dan persoonlijk sneu als je je daar niet in verdiept hebt.
Ik weet niet hoe het met die zadels zat moon. Ik ben alleen gewoon eerlijk en open hoe ik erover denk.
Jah maja wel zwak dat je zulke dingen kunt zeggen als je er nog nooit bent geweest of nog nooit zo'n zadel in handen hebt gehad. Er kunnen ook "foute" zadels tussenzitten waar fabrieksfouten inzitten, die trouwens bij de beste duurste zadels voorkomen
lotteluvah schreef:Mijn zadel maker is net zoals mij. Die vind zadelmarkt zadels de grootste troep wat er is.
dlientjuh schreef:Girlgamer schreef:
Anseltje schreef:zadels zadels zadels, discussies en blabla..
het lijkt net of ik op bokt zitxD
dlientjuh schreef:Girlgamer schreef:Ga eens huiswerk maken of leren ofzo
ja en ga jij eens poepen ofzo
lotteluvah schreef:DIe komen ook voor bij de beste duurste zadels ja.
Maar niet zo vaak als bij zadelmarkt.
Meestal worden die zadels gewoon gemaakt door kinderen in de oostblok ofzo.
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Mijn zadel maker is net zoals mij. Die vind zadelmarkt zadels de grootste troep wat er is.
nja jij krijgt al 4e zadel in jaar, dus zou k ook me vraagtekens zetten bij die zadelmaker
lotteluvah schreef:Maarja ik ga zo maar eens.
Mijn mening is duidelijk dacht ik.
Mijn mams is alweer boos
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Mijn zadel maker is net zoals mij. Die vind zadelmarkt zadels de grootste troep wat er is.
nja jij krijgt al 4e zadel in jaar, dus zou k ook me vraagtekens zetten bij die zadelmaker
Anseltje schreef:Gitt, heb je eindelijk geleerd om goede quotes te maken, mislukken ze nog