Nog 10 minuten werken ( of toch maar bokken ) en dan mag ik weer naar huis, heerlijk straks maar me meisje ... Gelukkig was het vandaag niet zo warm voor haar. Ze staat met het zonnetje op haar box behoorlijk te zweten ( ze woont in een containerbox )
ik zit al vanaf alf 12 thuis ik heb medelijde met jullie normaal zat ik tot half 4 :p maandag tot half5 heb dan weer examen dan koken
silfie35
Geplaatst: 16-04-09 17:14
Peelie schreef:
wellees!!!
Kijk maar naar die van mij!!! VEEEEELLLLL MOOEEIIIEEERRR!!!
Kom op dames! Realistisch blijven!
Nog even een vraag!
Hebben jullie allemaal al geld gespaard voor een nieuwe laptop of pc want als ik foto's van mijn haflinger plaats (binnenkort) zitten jullie zo te kwijlen omdat ik zon mooi paard heb gewoon de mooiste, dat je je computer verdrinkt!
hahaha alle haflingers zijn gewoon het mooiste het zit hem in het ras;) en maar goed ook dat ieder zijn eigen het mooiste vind anders is er toch ooit en verkeerde keus gemaakt
ja zoiets vind ik echt mooi en dan het liefste met alleen en snepje whahaa ja ik ben heeeeel lastig maar als er ooit weer en eigen haflinger komt heb ik wel eisen haha
monique1983
Geplaatst: 16-04-09 18:33
iSaBeLL
heeej zag jou ook ineens voor bij komen ook welkom met je schattige hafje en natuurlijk je unieke shetje hoort er ook bij
had je trouwens deze vakantie nog tijd om en keer langs te komen