Monica_86 schreef:ik steek ff peuk op
waars babsel??
ik lees mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:ik steek ff peuk op
waars babsel??
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:Okay maar het is geen speciaal gemaakt zadel lees ik net
Het zijn gewone Frysofabriekszadels, net als bij ieder ander merk kun je ze bestellen met langere/kortere zweetbladen, verschillende soorten leer, kamerbreedtes, enz. Maar het zijn geen op maat gemaakte zadels, er wordt geen boom op maat van een paard gemaakt om het dan vervolgens op te bouwen naar eigenaars wensen. Dat is "custom-made".
Dat kan ja.
Maar ik ken een hoop mensen die een fryso hebben waar het fryso systeem wel inzit maar aan de buitenkant niet te zien is omdat dit helemaal voor hun is gemaakt. Veel mensen roepen al dat ze een op maat gemaakt zadel hebben als ze dat hebben uitgekozen. Dit is dus absoluut niet zo.
Natuurlijk is de opzet fryso maar een normaal dryso zadel past ook niet op lot dat hebben we allang geprobeerd.
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:
Jammer dat de foto's zijn weg gehaald
Monica_86 schreef:dat weet jij niet, want jij hebt zowel mijn zadel als yvanka's zadel nog nooit gezien.
Dat zadel van mij is al 5 jaar oud en dat toppic niet, dus hoe kun jij zeggen dat dat zadel van mij poedersuiker is?
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:ieder zijn eigen mening ik had toen geen geld voor een zadel van 1000 en(verzorgde haar toen nog) euro's en dit zadel ligt gewoon goed dus dan is er imo niks mis mee
Is het ook goed van binnen dan? Alles gecontroleerd?
Sorry maar ik ben echt in een discussie stemming
Roma_4ever schreef:maar jouw paard heeft dan ook een moeilijke rug voor zadels. dan is op maat laten maken ook nodig.
als mijn pony dat had kreeg ze ook wel een op maat gemaakt zadel
Babsie_Flash schreef:we hebben vandaag al zo'n 30 pagina's discussie
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:dat weet jij niet, want jij hebt zowel mijn zadel als yvanka's zadel nog nooit gezien.
Dat zadel van mij is al 5 jaar oud en dat toppic niet, dus hoe kun jij zeggen dat dat zadel van mij poedersuiker is?
Ik heb ze nooit gezien nee maar die topics zeggen genoeg.
Bij mij zou er wel een lichtje gaan branden als ik dat op bokt zag staan
Babsie_Flash schreef:we hebben vandaag al zo'n 30 pagina's discussie
TjelleBieb schreef:Babsie_Flash schreef:we hebben vandaag al zo'n 30 pagina's discussie
Beter dan dat er geen konijn/kip te zien is.
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:dat weet jij niet, want jij hebt zowel mijn zadel als yvanka's zadel nog nooit gezien.
Ik heb ze nooit gezien nee maar die topics zeggen genoeg.
Roma_4ever schreef:mijn mening is beter een goed passend merkloos (of in mijn geval merano) zadel dan een slecht passen kieffer oid zadel
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:heb ik gehad een jc maar die werd te smal voor haar maar ding was me toch hard
Liever een houten kont dan een scheve boom en slechte vulling.
ookal kan een zadel door een zadelmaker ook slecht gevuld worden natuurlijk.
Roma_4ever schreef:lotteluvah schreef:Ik heb ze nooit gezien nee maar die topics zeggen genoeg.
mijn mening is beter een goed passend merkloos (of in mijn geval merano) zadel dan een slecht passen kieffer oid zadel
dlientjuh schreef:elk zadel ligt op elk paard anders...
amber heeft bijvoorbeeld geen last van het zadel , en dan ben je natuurlijk blij met zon zadel die ook nog niet eens duur is
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:maar jouw paard heeft dan ook een moeilijke rug voor zadels. dan is op maat laten maken ook nodig.
als mijn pony dat had kreeg ze ook wel een op maat gemaakt zadel
Zou ik mogen vragen of jouw zadel maker dit zadel heeft aangeraden?
Ik ben benieuwd wat een professioneel iemand daar van zegt.
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:
Beter dan dat er geen konijn/kip te zien is.
nou eigenlijk vind ik van niet
als het nou stil was zat dorien goed dr hw te maken
Anseltje schreef:Heb ik trouwens nog wat gemist, want ik moet iets van pagina 390 teruglezen