Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kabouter_ schreef:Het is hier stil, is iedereen naar school of te werk?
Valiant schreef:haha suus als hondje
kekaro schreef:Haaaaai big mama is in the house....
ik snap tjellie ook heel goed hoor !
het is ook vervelend (vind ik) als mensen hier binnenkomen, vragen of ze mee mogen doen hier omdat ze ook zo ohzogekop haflingers zijn
nou ja waarom niet denk je dan,
vervolgens hoor je al niks meer terug....
vrij irritant!!
janice vind ik ook gezellig die is er op onregelmatige tijden (soms 's nachts hè) maar wel regelmatig !
silletje heeft zich nu de halve ochtend met het topic bezig gehouden maar echt vriendelijk was het allemaal niet meer..
maar ja, laat het "oude vertrouwde" ploegje nou niet uit elkaar vallen omdat er af en toe een indringer langsvliegt !
kekaro schreef:ja of alleeneen pagina of 5 voll#len dan hebben we smorgens weer wat te doen
kekaro schreef:ik had van de week trouwens je profiel al doorgespit suus, je hebt echt een onwijs leuke haf !! ook zo lekker nieuwsgierig, das die van mij ook
en die fellponyhengst.....jeeeeeeeeetje wat een![]()
het is dat ie niet roze is maar volgens mij heeft hij model gestaan voor de little ponies
kekaro schreef:auw !
*beetje late reactie
het word hier donker joh....gaat het regenen of is het echt gewoon al donker aan het worden om half drie...
heeeeeeeeeeeerlijk kindjes vroeg in bed en mama languit op de bank want ik heb vandaag echt geen zin (al een paar weken niet eigenlijk.....echt een winterdip)
ben al moe als ik wakker word zeg maar, ik neem wel visolie capsules die schijnen dan heel goed te zijn....nou ik weet het niet hoor merk er nog weinig van, hoe lang moet je dat soort dingen nemen voor je wat merkt ?