Girlgamer schreef:biancailona schreef:waait het bij jullie ook zo hard?
Heeeel hard ja!
whahaha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Heeeel hard ja!
Monica_86 schreef:Girlgamer schreef:Welk wonderspul heb je dan???
staat een stukje erna
Roma_4ever schreef:heb ik gehad een jc maar die werd te smal voor haar maar ding was me toch hard
Heeeel hard ja!
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:hebben jullie het open gehad dan?
ben benieuwd hoe jij straks over jou nieuwe zadel praat
ga je die eerst ook helemaal openhalen, want dat zijn ook standaard zadels die op maat worden gemaakt
Jasia schreef:Ik ga![]()
Lekker RUSTIG in bad.. NEE NEE NEE geen discussie mogelijk
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:heb ik gehad een jc maar die werd te smal voor haar maar ding was me toch hard
Liever een houten kont dan een scheve boom en slechte vulling.
ookal kan een zadel door een zadelmaker ook slecht gevuld worden natuurlijk.
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:heb ik gehad een jc maar die werd te smal voor haar maar ding was me toch hard
Liever een houten kont dan een scheve boom en slechte vulling.
ookal kan een zadel door een zadelmaker ook slecht gevuld worden natuurlijk.
Jasia schreef:Ik ga![]()
Lekker RUSTIG in bad.. NEE NEE NEE geen discussie mogelijk
Monica_86 schreef:http://zadelmarkt.nl/
Hier wil ik nog een x heen (heb er mijn zadel/hoofdstel ook vandaan) zo leuk (goedkoop) daar![]()
![]()
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:ja misschien zit daar ook wel piepschuim in
Die is echt grappig
Val bijna van mijn stoel
Roma_4ever schreef:Wie zegt dat ik over jouw zadel praat. Ik heb het in het algemeen.je hebt me zadel nog nooit gezien dus of ie scheef is met slechte vulling kan je niet beoordelen![]()
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:ben benieuwd hoe jij straks over jou nieuwe zadel praat
ga je die eerst ook helemaal openhalen, want dat zijn ook standaard zadels die op maat worden gemaakt
Ik denk trouwens dat ik die wel open zie ja!
lotteluvah schreef:Die van mij is niet standaard nee. Want lotte past geen standaard zadel. Hij wordt op haar rug gemaakt.
Ik wil gewoon een goed zadel want dat is de basis. En ik heb al zoveel gekloot gehad dat ik daar een hele duidelijke mening over heb.
TjelleBieb schreef:Nou, wie weet.
Watnou als er geen piepschuim en wol inzit?
Zijn jullie dan uitgelûlt, en zijn jullie het er dan mee eens dat dat wél een goed zadel is?
Vast en zeker nog niet, dus wat is dan het nut om hem uit elkaar te halen?one way or another, jullie houden toch jullie mening.
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:Wie zegt dat ik over jouw zadel praat. Ik heb het in het algemeen.je hebt me zadel nog nooit gezien dus of ie scheef is met slechte vulling kan je niet beoordelen![]()
Monica_86 schreef:Okay maar het is geen speciaal gemaakt zadel lees ik net
Het zijn gewone Frysofabriekszadels, net als bij ieder ander merk kun je ze bestellen met langere/kortere zweetbladen, verschillende soorten leer, kamerbreedtes, enz. Maar het zijn geen op maat gemaakte zadels, er wordt geen boom op maat van een paard gemaakt om het dan vervolgens op te bouwen naar eigenaars wensen. Dat is "custom-made".
Monica_86 schreef:nee jij zegt dat die zadels poedersuiker zijn
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:nee jij zegt dat die zadels poedersuiker zijn
Dat zeg ik ja, want de opzet is ook poedersuiker