Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:
Anseltje schreef:samson en gert, daar hiel dik van
Naomi_Haffie schreef:ik ben weer terug![]()
en haffie is zoooooooo leuk nu, helemaal teddy met wit buikje, en witte achterkant bij d'r kont, en bij d'r mond, aaaach ik heb dat beestje zooo gemist
heb er eerst lekker gepoets en toen shonnie beetje longeerles gegeven. en toen zelf gelongeert.
maaar. wat hebben jullie haffen kleine hoofden dan ?haffie heeft full van halsters en dekjes,
HAFxGEK schreef:poedersuiker, heb ik al me quotes opgeschreven druk ik 'm weg
HAFxGEK schreef:ik wil wel mee naar divoza maar alleen om te kwijlen, kan niks uitgeven..
dlientjuh schreef:ben nu even pauze nemen en dan even lezen vanaf 368
en dan klaartjes
lotteluvah schreef:
Stiekem wil ik deze nog
dlientjuh schreef:je deteste l'ecole XD![]()
ik kan nog steeds een beetje frans
lotteluvah schreef:
Bedoel je dees dlien?
Leuk detail, in het hartje zit allemaal stras
Sanchowtju schreef:lotteluvah schreef:Nou dames, vanaaf de 500?
nou dan moeten we wel flink doorkletsen denk iknouja wie weet lukt t jullie ook nog
Sanchowtju schreef:
hoe schattig, mijn nichtje op Kristina( en me zus en moeder ernaast
)
lotteluvah schreef:Misschien een nieuw zadel, ik twijfel dan tussen bruin en zwart.
Kyrseltje schreef:oliebol man..
Ik zet net de paarden op de wei.
Ik halster af doen bij de ene pony,Hektor.Draaid hij zich om, en rent de wei uit.
Ja hoor, de zwolse weg op..
Auto's allemaal stoppen, en iemand stapte uit en kwam helpen. Toen kwam de buurman nog. Maar omdat mijn andere pony al op de wei stond, gingen ze elkaar opjagen. Dus Hektor werd maar steeds drukker, en ging overal heen rennen.. Uiteindelijk te pakken kunnen krijgen met de buurvrouw die nog kwam helpen..
Tja, dan sta ik wel even te trillen op mijn benen..
dlientjuh schreef:2 boulogne pistoletjes
2 huzaren slaatjes
1 2 liter cola fles
1 pak stroopwafels
1 zak engelse drop
1 doosje kip kerrie salade
xLariss schreef:Blegh, maar wij hebben tenminste wel PAARDENVLEESVRIJE frikandellen
Kyrseltje schreef:Hilde_q schreef:Vind ik ook Viet !!Als jij dat leuk vind moet je het vooral doen
![]()
Lijkt net alsof ze jaloers is en ik zal zeggen im ben het op je
Hoezo zou ik ingodsnaam jaloers zijn. Ik hoef niet 3 zadels, 4 hoofdstellen, 2 paar laarzen, 2 caps en ga zo maar door. Ik ben blij met 1 goed zadel en hoofdstel. Maar ik ga er ook niet verder op in.
Girlgamer schreef:Even over jullie Divoza meeting![]()
Ik mocht niet mee omdat ik toen pas net in het topic was. Zijn jullie meningen ondertussen al veranderd? Ik wil graag mee namelijk.
dlientjuh schreef:HAFxGEK schreef:Ja natuurkunde![]()
Maar zo stom vind ik het niet dus dat komt goed uit
ben er alleen best slecht in ..Maar ik wil zo graag!!!
ik ben tussendoor veranderd vorig jaaar ik had eerst N&G en toe was ik vrwisseld naar C&M omdat ik dat toch liever deed en me cijfers daar beter zijn
weet je wat ik op me rappoort stond voor natuurkunde
een 1.9![]()
Roma_4ever schreef:HAFxGEK schreef:Hallo meneer de uil
hou maar op dan heb ik dat liedje weer de hele dag in mn kop zitten
HAFxGEK schreef:Naomi_Haffie schreef:ik ben weer terug![]()
en haffie is zoooooooo leuk nu, helemaal teddy met wit buikje, en witte achterkant bij d'r kont, en bij d'r mond, aaaach ik heb dat beestje zooo gemist
heb er eerst lekker gepoets en toen shonnie beetje longeerles gegeven. en toen zelf gelongeert.
maaar. wat hebben jullie haffen kleine hoofden dan ?haffie heeft full van halsters en dekjes,
Maat cob in halster e.d en full in dekje
dlientjuh schreef:ik wil ook webcam
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:
Bedoel je dees dlien?
Leuk detail, in het hartje zit allemaal stras
prachtig koppie met een prachtig hoofdstel