Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evatje schreef:Zojuist te horen gekregen dat m'n beste maatje van mijn oude manege is verkocht.
Dat kapsel hierboven is leuk ja.
jacqq schreef:: O
hopelijk krijgt ie een goede eigenaar.. misschien kan je je maatje nog is opzoeken...??..??
jacqq schreef:deoi kyr![]()
![]()
nee, ik zou zoiezo nooit kiezen voor een paard met atrose
lotteluvah schreef:Er zijn meer mensen die rare keuze's maken. Klein meisje bij ons heeft een nieuwe haf vol bloed en 1.52 hoog. Echt druk ding.
Dat zie ik ook niet goed komen.
Jammer is dat he
lotteluvah schreef:Ik ben juist van het snelle en drukke
lotteluvah schreef:Wat een stomme opmerking Eva. Dat snapt ze zelf toch ook wel dat je dat liever binnen doet
Lotje is snel en druk
lotteluvah schreef:Haha dankje![]()
Ze was vandaga nie tlief tegen anderen![]()
Gelukkig hebben wij dat niet, dan was ik direct weg
Evatje schreef:Vanmorgen op stal, stalhouderes was binnen aan 't longeren. Dus ik ging namens vriendin+mezelf vragen of wij ook mochten longeren, daarna gingen we wel de bak harken.
Zegt ze met een geniepig lachje:
Hhaahaha, omdat ik longeer willen jullie zeker ook. Nou lekker niet, ga maar naar de buitenbak. (Drekkig.)
Ik dacht:
Nou, nee. Eigenlijk niet.
jacqq schreef:Evatje schreef:Vanmorgen op stal, stalhouderes was binnen aan 't longeren. Dus ik ging namens vriendin+mezelf vragen of wij ook mochten longeren, daarna gingen we wel de bak harken.
Zegt ze met een geniepig lachje:
Hhaahaha, omdat ik longeer willen jullie zeker ook. Nou lekker niet, ga maar naar de buitenbak. (Drekkig.)
Ik dacht:
Nou, nee. Eigenlijk niet.
WTF
wat een triesteling..
zoeentje ken ik dr ook![]()
kwam ze nieuw op die amnege rijde (geloof me, ze kan er niks van )
zegt ze: jaa, ik zal zeker wel julie grote voorbeeld zijn, maarja dat is natuurlijk wel moeilijk voor mij maar ik kan er nou eenmaal niks aan doen
*ik lach in een deuk toen*
Evatje schreef:Ach ze kan wel aardig zijn.![]()
Laatst stond ik in de kantine. Ja is goed meis, tot vanaaf dooeeei. (Euhhh jaa.)
lotteluvah schreef:Evatje schreef:Ach ze kan wel aardig zijn.![]()
Laatst stond ik in de kantine. Ja is goed meis, tot vanaaf dooeeei. (Euhhh jaa.)
Hmm apart mens als ik het zo hoor
jacqq schreef:WTF
wat een triesteling..
zoeentje ken ik dr ook![]()
kwam ze nieuw op die amnege rijde (geloof me, ze kan er niks van )
zegt ze: jaa, ik zal zeker wel julie grote voorbeeld zijn, maarja dat is natuurlijk wel moeilijk voor mij maar ik kan er nou eenmaal niks aan doen
*ik lach in een deuk toen*