heel ernstig hahah.oeh heftig zo'n les! Maar ook goed om een keer ermee bezig te gaan! Goed in de gaten houden idd met het gras, is ze nu al weer wat soepeler? Vervelend he als je dan weet wat je moet doen, weet hoe je het moet doen maar dat het dan toch niet lukt op het moment zelf, heel frustrerend.
Heerlijk dat ze zo relaxed was op de buitenrit! Klinkt super!
leuk Skippy! Leuk dat ze springen zo leuk vind!
Pff ik ben deze week elke avond richting de vierdaagse feesten geweest dus was overdag niet heel veel waard
, maar we hebben nog wel redelijk wat gereden gelukkig, gister lekker gedressuurd en dat ging echt fijn! Vandaag weer richting bak voor dressuur maar eenmaal daar vond ik het wel erg warm, we hebben dus ongeveer 20 minuutjes even lekker losgewerkt en toen maar via een omweg naar huis gereden, vond ze heel spannend maar afgezien van de gebruikelijke huppelpasjes en een klein sprintje vanwege een blaffende hond heeft ze zich echt heel netjes gedragen! Zelfs nog een klein galopje mee kunnen pakken. Zondag hebben we weer springles dus ik ben benieuwd hoe dat gaat!
Ik ben schuldig. Heb ook altijd snoep mee, omdat Mon zich ook een tijdje slecht liet vangen.
Daarna duimen dat mijn Polo een keer opeens in een Touareg is veranderd als ik wakker word.
. Morgen weer naar huis, dan een week werken en daarna nog 5 dagen op trainingsweek met Flicka

Ik vind het zelf ook een leuk halster, mijn moeder heeft hem voor Roxy gekocht. Toen ik hem kreeg dacht ik even, heel heftig maar hij staat wel heel leuk! Lekker vrolijk.
Als de temperatuur iets wil dalen, pakken we wel iets meer mee

, dus maar gewoon aan de hand richting bak gegaan en daar even laten uitrazen... gaan staprit geworden dus.. volgende keer beter.