[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:49

Eva, daarom zijn we gister ook het bos in gegaan. daar was het lekker koel, de bak ligt vol in de zon, was idd veel te warm.
Vind het idd ook altijd beetje eng als de paarden met onweer op open veld staan..

Ja HK is echt naar.. begin er eigenlijk pas nu het mooi weer is weer last van te krijgen.. Gelukkig werken me pilletjes wel goed, alleen zijn die uitgewerkt als ik me bed uit kom, en duurd het half uur voordat de nieuwe z'n werk doet..

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:05

zo net even het paard gewassen wat ik ga trainen voor marieke voor de verkoop
nala echt super lief is en nabucco dochter zal jullie binnen kort even een foto laten zien:D

al iemand last van het slechte weer?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:27

Hier heb het net keihard gezijk, maar is nu weer droog.
Lekker bosritje nathalie:D

Voor zover ik dacht was het ook allemaal alleen prive, zal zo nog is kijken. Mischien kon het odmat het me priofiel foto op hyves is? Geen idee. Ik ga nergens op in, negeer alles gewoon.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:52

Alice, ik kan het me voorstellen.. :(:) sterkte!

Marlis, jeetje wat kinderachtig zeg van je ex! Tjonge jonge. Goed van je, dat je het hebt genegeerd :)

Candace, gefeliciteerd meid wat netjes 2e plaats! :D

Nathalie, vervelend dat je last hebt van hooikoorts! Ah wat leuk dat je je oude vriendin bent tegen gekomen op hyves :D
Fijn van je bosritje :+:

Leuke foto's van Nib gezien :+:

Daarnet in de buitenbak gereden, ook gegaloppeerd *blijf dat spannend vinden, dat je amper wat hoort en zo goed als niets ziet maar ze was zo BRAAF*, ze was braaf, voorwaarts en sprong gelijk goed aan :+:

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:52

Kunnen mensen die geen vrienden zijn op hyves dan wel een reactie schrijven?
Ik zit niet op hyves, dus ik weet niet goed hoe dat zit, maar op facebook bijvoorbeeld kan je dat allemaal instellen, wie wat mag zien, wie mag reageren etc. Zou dat allemaal zo beveiligd mogelijk maken...

Hier heeft het ook super hard geregend, en nu schijnt de zon weer! Wel een prima weertje voor de weides!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:12

sorry nog niet bijgelezen :oo

Ben op dit moment met mijn laptop bij een vriend om te zorgen dat ik straks filmpjes kan maken met meer snelheid hihi.
Mijn laptop liep telkens vast.
Verder heb ik net foto's gekregen van bo zijn broertje/zusje.
Als ik naar de foto's kijk denk ik dat hij een klein zusje heeft gekregen :D

Afbeelding

Afbeelding

Vind het een mooi veulentje alleen bo is de mooiste hahahaha :D

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:17

Lisa ingeslagen bij de mac hihi
xAlice :(:) :(:)
Lisa ben jaloers op de manen van Nibbit WAUW :~
Marlis dat is echt een rotstreek, ieder moet leren zijn eigen leven weer te leiden en op te pakken, hij heeft toch ook een nieuwe vriendin moet hij zijn eigen daar inderdaad mee bezig houden.
Candace netjes hoor 2e plaats.
Nathalie lekker gereden, leuk dat je een vriendin van vroeger heb gevonden dat zijn altijd leuke dingen.
Madeira heerlijk gereden.
Moyra wat een lief veulentje.
Hier zie je soms de zon maar het is erg bewolkt, vanochtend was ik zeiknat geregend..maar zit nu ff achter de laptop.
Gister een rit achter op de motor gemaakt, was gaaf echt plat door de bocht (voor mijn doen) was echt gaaf

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:23

Marlis schreef:
Ja idd.

Nou heb je het toch goed voor elkaar, een 2e palats. En nu willen we nog foto's zien:D

Dan moet ik jullie helaas teleurstellen, want mij papa was zijn camera vergeten. :o

Wat lieeef moyra!!!

Hier hebben we ook nog geen last van het slechte weer... Maar het kan bijna niet anders dan dat we zometeen een flinke onweersbui krijgen, het is zo warm geweest!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:36

Zoo het eerste filmpje is klaar.
Nouja officeel 2e.
Op naar de volgende hahaha.
Laptop werkt trouwens weer toppie :D

Inderdaad slecht weer in nederland.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:39

Moyra; Leuke foto van het broertje of zusje van Bo!
Nathalie; Heerlijk buitenrij weertje was het ook he? Lekker hoor!
Paulien; Ook van het lekkere weer genoten in de buitenbak? Super dat Madeira zo lekker ging!
Lisa; Mooooie foto's weer van Nib!
Marlis & Horsi; Ik ben jaloers op jullie mooie watertje!
Candace; Mooie plek behaald met je kur!
Alice; Woow dat is echt heel naar meis, balen zeg! Sterkte!
Marlis; Mannen zijn soms rare wezens, wees maar blij dat je hem niet meer hebt! Opgeruimd staat netjes.

Vanmorgen vroeg naar buiten geweest, toen was het nog droog, daarna naar duindigt geweest.
Daar ging het al gelijk regenen dus droog op de tribune gekeken en daarna in het NDR museum geweest en schilderij van mn opa bekeken! Helemaal leuk om te zien!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:53

Schilderij van je opa? Is je opa een kunstenaar?

Je hebt geluk gehad dat je vanochtend geen regen hebt gehad. Het is nu echt bagger hier.

@Moyra: leuk veulen, kan je die er niet bij kopen? :P

Kak zeg, ik had me voorgenomen om vanochtend me in te schrijven voor een puzzeltocht in september, met ankie, blijkt het nu al vol te zitten }:0 Terwijl de inschrijving vanochtend pas is begonnen... Kan me wel op de wachtlijst zetten maar dat heeft vast geen nut.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:55

Hinke; Nee mijn opa is geen kunstenaar maar hij staat zelf op dat schilderij!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:03

Hinke schreef:
Schilderij van je opa? Is je opa een kunstenaar?

Je hebt geluk gehad dat je vanochtend geen regen hebt gehad. Het is nu echt bagger hier.

@Moyra: leuk veulen, kan je die er niet bij kopen? :P

Kak zeg, ik had me voorgenomen om vanochtend me in te schrijven voor een puzzeltocht in september, met ankie, blijkt het nu al vol te zitten }:0 Terwijl de inschrijving vanochtend pas is begonnen... Kan me wel op de wachtlijst zetten maar dat heeft vast geen nut.

Tuurlijk, hahaha.
Sta jij financieel bij :+
tis trouwens een zusje <3

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:13

sorry hele week niet geweest

voor de gene die meer willen weten BP me

alcantara is 3de geworden in oostenrijk op de wereldtentoonsteling in de groep oudere hengsten en ging op een mooie 5de plaats voor wereld kampioen er uit
de nederlanders deden het ook niet heel slecht maar geen kampioenen

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 19:40

@ joopie, Is idd een heerlijk meertje, alleen eigenlijk mag je er met paarden niet komen. Kan je een boete kfrijgen als ze aan het controleren zijn.

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:19

heey allemaal

hebben jullie een leuke dag allemaal gehad
??

ik vandaag weer een paar foto's maken van shakira

hier een foto

Afbeelding

de rest was een beetje donker vanwege het weer ;(

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:23

Hallo, :)
Sorrysorrysorry dat ik zo lang niet geweest ben. Wel af en toe nog meegelezen maar had even de energie niet om steeds te reageren. Ik heb namelijk weer ijzer tekort en ben dus ook een paar dagen thuis gebleven omdat ik echt zo moe was. Maar gaat nu allemaal weer beter dus ik lees weer gezellig mee als het nog mag :o

Met Atlas gaat alles goed. Hij is gister gewassen en zijn staart moest wel zes keer. Zegt wel wat over hoe smerig hij was :oo
Vandaag heb ik op stal mijn verjaardag alvast gevierd (18 juni ;) )
We wilden eigenlijk een buitenrit maken maar het weer was nogal dreigend dus zijn we eerst naar vriendinnen gelopen met de paarden, daar de paarden in de bak gezet en zelf taart gegeten. Toen met hun paarden onze paarden bij ons in de wei losgegooid. Heb weer leuke foto's kunnen maken.

Zijn er nog dingen die ik gemist heb en echt nog moet weten?? :o

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:30

Alice; wat ontzettend klote zeg!! :oo
Verder veel leuke foto's gezien :D

Hier nog een foto van Atlas vandaag <3
Afbeelding

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:42

Haha, ik ben Gail vandaag tegengekomen op de Haflingerdag in Leusden! ( Was gezellig hoor! :D )
Had even tijdens het losrijden naar de proef van Gail gespiekt, zag d'r netjes uit!
Ben ook suuuuper trots op m'n bolle <3 , 2 keer eerste met de dressuur (eerste keer dat we L1 startte!) en dan ook nog eens 188 en 184 punten!
Springen 60 cm ging ook lekker (hoefde Mel alleen te sturen, de rest ging vanzelf :+ ) en daar waren we ook eerste!! :o
Een super gezellige dag gehad, met m'n familie, de oude eigenaren van Mel, en de zoon daarvan met z'n vriendin enzo.
Helemaal toppie! :D

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:49

Waauw gefeliciteerd! :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:01

Melody wat netjes zeg! Gefeliciteerd :D

Jody, klopt was in de buitenbak :) in de binnenbak gingen ze springen, ik mag daar dan wel rijden maar ik kan de hindernissen niet zien enzo dus leek me gewoon niet zo verstandig, Madeira rijdt er keurig om heen maar ja ik weet niet... ik wil ze ook niet in de weg lopen ofzo. Maar dit was wel leuk, weer is wat anders. :)

Leuke foto's komen er ook voorbij :)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:03

Sorry, heb nog niet bijgelezen.

Met Donna nog steeds geen verbetering, hoest nog steeds, temp schommelt tussen 37.7 en 38.1, temp haar 3 keer per dag, naarmate de dag vordert loopt te temp op, denk dat het komt door het warme weer en ze is natuurlijk ook de hele dag in beweging in het land.
Ze heeft tot aan vanmiddag gehoest met eten en met het in en uit het land halen, vanavond met eten heb ik haar niet gehoord, hoop zo dat die medicatie snel aanslaat.

Verder schrok ik me vanmiddag terug op de snelweg een hoedje, doet me ruitenwisser van de bestuurderskant raar,die kapte er ineens mee en die andere ging er overheen, dus ik stoppen op de vluchtstrook,ding naar beneden gedaan en maar verder gereden zonder ruitenwissers.
Manlief hem vanmiddag geprobeert te maken, want iets van een rubbertje heeft het begeven waardoor hij vast blijft zitten en dus opdracht krijgt om hem te laten bewegen, maar de tijdelijke oplossing, was ook maar van tijdelijke aard, dus hoop dat het morgen droog blijft en morgen middag maar een nieuw rubbertje halen, want dit is echt een ramp en dan ben je echt jaloers op je mede weggebruikers die wel door een schone, regen vrije voorruit kunnen kijken ...

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:06

Zo heb weer alles bijgelezen, even geen fut om op alles te reageren.

Maar wat banketstaaf van je ex en zijn vriendin. Beetje triest dat ze nu nog achter je aangaan. :(:)
Paulien super gereden in de buitenbak!
En super gedaan met Melody!!
En wat balen van Donna.. Hopelijk dat ze weer een beetje opknapt komende dagen :(:)
Mooie foto's van Shakira&Atlas! <3

Sorry allemaal, morgen zou ik weer even wat meer reageren. Ben nu echt te moe :P Show ging supergoed, Nibbit heeft kinderen echt blij gemaakt! Morgen verslag, nu even bijkomen..

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:40

Pff kan me idd voorstellen dat je je dood schrok op de snelweg Jolanda!
En balen dat het niet zo goed gaat met Donna! :(

Melody93 gefeliciteerd met je goede resultaten vandaag! :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:46

Balen zeg dat er nog geen verbetering is bij donna!

Leuke foto's van de haffies weeer!

Super dat de show met nib weer is goed gegaan.

Ooit wil ik ook nog een keer naar een haflingerdag met peeps, alleen heb ik geen trailer en gaat ze er niet makkelijk op :+

Vandaag pees gelongeerd na twee dagen pret.
Ze was het er niet mee eens en dat liet ze goed blijken, haha!
Ze ging steigeren en lopen stofzuigen(kop op de grond en niet voorwaarts willen)
Dus 5 minuten lang lekker laten galloperen en daarna ging het wel een stuk beter.
:P