Nee idd. Die is ook al een tijdje niet online geweest...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mystique04 schreef:paulien Nu op naar herstel en lekker weer van Madeira genieten![]()
Peelie echt knap dat je de hoeven zelf bij houd zeg
wou vanmiddag gaan rijden maar het begon hard te regenen dus niet gedaan, heb haar wel lekker geborstelt en appel gevoerd
Zaterdag wou ik ook gaan rijden maar de paarden van de buurman stonden in het land ernaast en waren druk aan het rennen dus Mystique overstuur, heb haar in de bak gedaan en toen stond ze alleen maar te kijken zat geen beweging meer in, dus ik naar haar toen lopen toe ging ze wel rennen. Ze vond het een leuk speel want als ik naar haar toe rende ging ze er in vol galop vandooren Bokken
Ze galoppeert wel beide kanten op, ze spring van de ene in de andere galop over dus ze kan het wel alleen niet als je haar rijdt dus ga flink met haar oefenen, want links springt ze altijd fout aan.
Dus als iemand nog tips daarvoor heeft die zijn zeer welkom
joopiexx schreef:paulien heeeeel veel beterschap en hopelijk herstel je snel!
Jolanda; je mag bij mij ook wel een keer fotoshoot doen hoor, en muppet ook als jullie dat leuk vinden!?
Hinke; zit je vandaag ook op school? ik ga in de pauze gewoon op bokt betere besteding dan 2 uur niets doen, want ik heb het absoluut niet naar mn zin hier! Er zijn er al 2 van mn werkgroep afgevallen, dat gaat nergens meer over.
Themba; succes met de kijkers van de week, ik heb hier ook even gepromoot voor je..
Verder heb ik niet zoveel te melden nu, ik typ wel een beetje apart op deze pc's gek ineens een ander toetsenbord!
Eer gister ben ik met wenner door de wijk uit gaan stappen, helemaal alleen en op het erf al opgestapt, dus ik was apetrots!
Nu ga ik even naar de les! Tot later! Fijne dag allemaal!