Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:
Onduidelijk, het grote plaatje, de 2e ''hindernis''.
xLariss schreef:Jasia schreef:Haha![]()
Ik krijg van de zomer springles!!![]()
![]()
ik vanaf april!
Heb jij dr ook al zo'n zin in?
knabbelgirl schreef:die is gewoon gekanteld
Kyrseltje schreef:*fgoto's
Jasia schreef:xLariss schreef:ik vanaf april!
Heb jij dr ook al zo'n zin in?
uhu uhu!Gewoon van de zelfde instructrice dus dat word dressuur/spring door elkaar
Heb er écht zin in.. Anne heeft nog nooit gesprongen
Moet wel zorgen dat ik stevig zit want ze zal wel flink gaan weigeren
Hebben Pally/Dais al wel gesprongen..?
knabbelgirl schreef:Kyrseltje schreef:*fgoto's
ziet er gezellig uit Kyr!
xLariss schreef:Jasia schreef:
uhu uhu!Gewoon van de zelfde instructrice dus dat word dressuur/spring door elkaar
Heb er écht zin in.. Anne heeft nog nooit gesprongen
Moet wel zorgen dat ik stevig zit want ze zal wel flink gaan weigeren
Hebben Pally/Dais al wel gesprongen..?
Jaaa
Pallie is een super springer, heeft nog nooit geweigert. nog NOOIT, hoe eng ze het ook vind. Pallie springt altijd (soms een reuze sprong). Ik hoef haar alleen maar naar de richting van de hindernis te sturen en ze springt al? (mooi makkelijk), ze word alleen heel heet. Maar dat ben ik nu aan het oefenen, naja (af en toe dan).
Dais is een stuk moeilijker die moet je echt opsluiten tussen je handen en benen. Ik kwam niet uit me de dubbel en ik doe gewoon m'n handen naar voor van; doe maar wat.
Maar pallie red zich dan wel, dais die weigert dan. Dat is wel iritant het zijn alle 2 hele verschillende springers. (pallie is het leukst).
Ik las al ergens dan anneloes niet zo'n springer is?
xLariss schreef:Zag er leuk uit kyr! nog lekker bruin geworden?
Jasia schreef:Leuke foto's Kyr!
Uhm nou ze is dan 10 en ze het nog nooit gesprongen..
Nou ja één keer.. Ging ik proberen haar te laten vrijspringen.. Ze vond het eerst heel leuk.. Oortjes naar voren in galop op de hindernis af en 1 cm ervoor in stap en stapt ze door de hindernis heen
En daarna begon ze te weigeren en te steigeren
Naomi_Haffie schreef:waaar ?over wat heb jij het trouwens ?
leuke foto's trouwens
maar kyk, wat vind jij dan het maximale gewicht voor een grote shetlander bes breed ?
Kyrseltje schreef:xLariss schreef:
Jaaa
Pallie is een super springer, heeft nog nooit geweigert. nog NOOIT, hoe eng ze het ook vind. Pallie springt altijd (soms een reuze sprong). Ik hoef haar alleen maar naar de richting van de hindernis te sturen en ze springt al? (mooi makkelijk), ze word alleen heel heet. Maar dat ben ik nu aan het oefenen, naja (af en toe dan).
Dais is een stuk moeilijker die moet je echt opsluiten tussen je handen en benen. Ik kwam niet uit me de dubbel en ik doe gewoon m'n handen naar voor van; doe maar wat.
Maar pallie red zich dan wel, dais die weigert dan. Dat is wel iritant het zijn alle 2 hele verschillende springers. (pallie is het leukst).
Ik las al ergens dan anneloes niet zo'n springer is?
Ik ga wel met Pallie
Jasia schreef:Leuke foto's Kyr!
Uhm nou ze is dan 10 en ze het nog nooit gesprongen..
Nou ja één keer.. Ging ik proberen haar te laten vrijspringen.. Ze vond het eerst heel leuk.. Oortjes naar voren in galop op de hindernis af en 1 cm ervoor in stap en stapt ze door de hindernis heen
En daarna begon ze te weigeren en te steigeren